profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Latviešu drifteri iztirgo savus jaudīgos PRO drifta automobiļus (FOTO)

Artūrs Virbulis 07.10.2013 - 19:20 Latviešu drifteri iztirgo savus jaudīgos PRO drifta automobiļus (FOTO)
Cīruļa un Eglītes spēkrati. Foto: Viesturs Lācis/Go4speed

Ja jums jau sen ir vēlēšanās iegādāties gatavu PRO drifta automobili, tad, iespējams, tieši šobrīd ir īstais laiks, lai to darītu, jo Latvijā tirdzniecībā nonākuši četri spēcīgi PRO klases spēkrati. No saviem aktuālajiem auto vēlas atbrīvoties Jānis Eglīte, Ivo Cīrulis, Elvijs Ķezis un Ingemārs Jēkabsons.

Pirmajā brīdī varētu padomāt, ka šie vadošie latviešu drifteri nolēmuši likt punktu šim autosporta veidam, tomēr patiesībā visi četri kā viens nākamgad plāno startēt ar jauniem automobiļiem. Elvijs Ķezis savu jauno spēkratu jau ir iegādājies un sociālajos tīklos atrādījis - tas ir 3. sērijas (E46) BMW sedans, kas aprīkots ar 700 zirgspēkus un 900 Nm attīstošu 3,2 litru turbo dzinēju no BMW M3 modeļa.


Elvija Ķeža MG Rover. Foto: Viesturs Lācis/Go4speed

Šo auto Latvijā jau esam redzējuši, jo ar to vairākās sacensībās Biķerniekos piedalījies tā bijušais īpašnieks, soms Juha Poytalaakso. Savu pirmo PRO drifta automašīnu - MG Rover - Ķezis ielicis tirgošanā par 16 000 eiro. Sīkāka informācija gan par auto komplektāciju, gan tā aktuālo stāvokli pieejama pie paša īpašnieka.

Savus E30 paaudzes 3. sērijas BMW tirgo arī Jānis Eglīte un Ivo Cīrulis, jo viņiem plānā uz nākamo gadu būvēt jaunus automobiļus. Abu pilotu esošajiem auto gan kopīgs ir tikai nosaukums, jo tie nevarētu būt atšķirīgāki. Gan vizuāli, gan tehniski tie pamatīgi atšķiras - Eglītes BMW aprīkots ar tās pašas markas 4,4 litru V8 dzinēju, kam papildus uzstādīts kompresors, savukārt Cīruļa BMW zem dzinēja pārsega atrodas 2,5 litru turbo dzinējs (RB25DET) no Nissan Skyline.


Ingemāra Jēkabsona 6. sērijas BMW. Foto: Viesturs Lācis/Go4speed

Eglītes BMW jauda sasniedz ap 500 zirgspēkiem, savukārt Cīruļa BMW attīsta pie 600 zirgspēkiem. Cīrulis kā sākuma cenu norādījis 20 000 eiro, kamēr Eglīte vēl nav publiskojis cenu, par kādu būtu gatavs šķirties no sava titulētā auto. Dzirdēts gan, ka tā nav zemāka par Cīruļa spēkrata cenu.

Pārdošanā nonācis arī auto, kurš tiek uzskatīts par vienu no skaistākajiem drifta auto visā Austrumeiropā - Ingemāra Jēkabsona 6. sērijas BMW. Viņa klasiskais E24 paaudzes spēkrats gan atšķirībā no iepriekš minētajiem tirgojas bez (6,2 litru V8) dzinēja un ātrumkārbas, jo tie esošā auto pārdošanas gadījumā pārceļotu uz jauno projektu. Cena par virsbūvi kopā ar balstiekārtu - 10 000 eiro.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png