profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Vasaras autosprints sākas ar protestiem, pirmais 2500+ klasē Slava

Go4speed 08.05.2011 - 17:24 Vasaras autosprints sākas ar protestiem, pirmais 2500+ klasē Slava
Foto: Valdis Zāgeuss, Go4speed


Vasaras autosprinta sezona atklāta raiti. Siltajā svētdienas pēcpusdienā ātras bija ne tikai automašīnas, bet arī pats pasākums - tas beidzās pusotru stundu ātrāk nekā paredzēts. Ātrākajā čempionāta ieskaitē - 2500+ - pirmo vietu, neraugoties uz piecu sekunžu sodu, izcīnīja Andris Slava.

Laika apstākļi "Sporta kompleksā 333" lutināja visus klātesošos, atsevišķiem braucējiem gan līdz ar silto laiku radās problēmas ar dzinēju temperatūru. Uz starta kopumā izgāja 48 dalībnieki, kas ir nedaudz mazāk kā prognozēts.

Visu klašu favorīti lielā mērā attaisnoja uz sevis liktās cerības. 1800 klasē risinājās gaidītā sacensība starp pagājušā gada čempionu Jāni Skujiņu un vicečempionu Imantu Firstu. Šoreiz pārāks izrādījās Firsts, kura automašīna Toyota Corolla ar Andri Slišānu pie stūres aizpildīja arī trešo goda pjedestāla vietu.

Sīva cīņa bija vērojama arī 2500 ieskaitē, kur par pirmajām divām vietām spēkojās Vilnis Haferbergs un Jānis Ivanovskis. Interesanti, ka abiem braucējiem bija jāpārbrauc savi otrie braucieni, jo Haferbergs noķēra priekšā braucošo, savukārt Ivanoviskim laika fiksēšanas ierīce nenofiksēja rezultātu.

Aizraujošākajā un ātrākajā 2500+ klasē cīņa risinājās ne vien trasē, bet arī ārpus tās. Pēc pirmā iebrauciena finiša Andris Slava izbrauca no trases un par to tiesneši viņam piesprieda 10 sekunžu sodu. Papildus tam par trasē apgāztu riepu tika piemērots piecu sekunžu sods. Par pirmo sodu sekoja protests un tā kā nolikumā izbraukšana ārpus trases pēc finiša nav atrunāta, tad 10 sekunžu sods tika anulēts.

"Pēc finiša iebraucu zālē un nolikumā nekas par to nav minēts. Sekoja pamatots protests un 10 sekunžu sods tika anulēts," tā šo strīdīgo gadījumu komentē Slava. Par pašiem braucieniem viņš bilst, ka "grūti bija sakoncentrēties uz otru braucienu, jo braucu ar domu, ka pirmajā iebraucienā līdz ar sodu esmu pēdējais". Par turpmāko sezonu Slava izsakās šādi: "Mēģināsim cīnīties par pirmo vietu, jo neesam atbraukuši tāpat vizināties. Ir zināma atbildība gan pret sponsoriem, gan faniem."

2500+ klases otrās vietas ieguvējs un 2500+ Open uzvarētājs Daniels Baltais ar savu sniegumu ir apmierināts, piebilstot, ka "ar 250 Zs braukt pret daudz jaudīgākiem auto ir kā ir". Visdrīzākais uz nākamo posmu būs jau cits auto - Evo VIII vai IX - un līdz ar to Daniela mērķis ir čempiona tituls 2500+ klasē.

Par tiesāšanu vasaras autosprintā Baltais piebilst, ka "gribētos konsekvenci. Ja tiesnesis pieņem lēmumu, tad pie tā ir jāturās. Man pašam ir bijuši līdzīgi gadījumi kā šodien un protesti netika pieņemti. Šobrīd sanāk apmēram tā, ka taisnība tam, kurš skaļāk bļauj".

2500 Open klasē pirmo vietu ieguva Jānis Nordens, aiz sevis atstājot O!Kartes Autosporta Akadēmijas dalībniekus Valteru Liepiņu un Ģirtu Vītiņu.

Visas trīs čempionāta klases - 1800, 2500 un 2500+ - sola aizraujošas cīņas. Un tā kā ieskaitē iet katra braucēja pieci labākie rezultāti no kopskaitā sešiem posmiem, tad arī tiem, kas nestartēja pirmajā sacīkstē, ir vēl iespējas cīnīties par čempionāta pirmajām vietām.

 

Rezultāti:

1800

  1. Imants Firsts
  2. Jānis Skujiņš
  3. Andris Slišāns
2500

  1. Jānis Ivanovskis
  2. Vilnis Haferbergs
  3. Aigars Tīdmanis
2500+

  1. Andris Slava
  2. Daniels Baltais
  3. Zintis Davidsons
2500 Open

  1. Jānis Nordens
  2. Valters Liepiņš
  3. Ģirts Vītiņš
2500+ Open

  1. Daniels Baltais
  2. Oļegs Gulua
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png