profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Ķenavs šosezon brauks ar 'Mitsubishi Lancer Evo X'

Mārtiņš Jankovskis 23.04.2014 - 10:44 Ķenavs šosezon brauks ar 'Mitsubishi Lancer Evo X'
ASRT komandas vadītājs Mārcis Ķenavs. Foto: ASRT Media

Strauji tuvojas vasaras rallija sezona, kura sāksies jau pavisam drīz - 10.maijā. Šobrīd dalību rallijam apstiprinājušas 22 ekipāžas. Kā ziņo asrt.eu mājas lapa, tad šajā rallijā ar Mitsubishi Evo X startēs ASRT komandas vadītājs, O-kartes Autosporta akadēmijas uzvarētājs un 2012. gada junioru čempions Mārcis Ķenavs.

Iepriekš Ķenavs startēja ar Honda Civic un Ford Fiesta R2 klases automašīnām, taču tagad sportists nolēmis pārsēsties uz jaudīgāko N4 klases spēkratu - jaunākās paaudzes Mitsubishi Lancer Evo X. Stūrmaņa vietā sēdēs pieredzējušais Latvijas rallija stūrmanis, arī rallija "Alūksne" organizators Gatis Cimdiņš.


ASRT komandas Mitsubishi Evo X. Foto: ASRT Media

Ķenavam šis būs pirmais rallijs ar pilnpiedziņas automašīnu, jo iepriekš braukts tikai ar priekšējas piedziņas automašīnām. Par to, kādi ir Mārča šīs sezonas plāni, portāls Go4speed sazinājās ar ASRT komandas vadītāju, kurš pastāstīja nedaudz vairāk.

"Jā, tā runa, ka braukšu ar Evo X (smejas). Šī ir ļoti laba un spēcīga ASRT komandas mašīna, kuru var gan nopirkt, gan izīrēt. Sadarbībā ar ASRT man ir dota atļauja ar šo mašīnu braukt. Protams, galvenais uzdevums būs gūt pieredzi un spert pirmos soļus ar pilnpiedziņas mašīnu. Tāpat veiksim Proflex amortizatoru regulēšanu un testēšanu, kas mums un komandai palīdzēs nākotnē," iesāk Mārcis Ķenavs.


Pagājušajā sezonā Ķenavs brauca ar šo Honda automašīnu. Foto: No sportista personīgā arhīva

''Šobrīd brauksim Kalnamuižas rallijsprintā (ASRT uz starta varētu iziet ar divām vai trim ekipāžam) un tad skatīsimies tālāk, kā mums ies. Taču šosezon plāns ir braukt ar pilnpiedziņas mašīnu. Ne visu čempionātu, bet atsevišķus posmus. Brauksim tur, kur mums būs brīvāks laiks. Treniņi? Tos plānjam veikt tuvākajā laikā. Esmu ar šo mašīnu braucis darba vajadzībām, bet tas nav tas pats, kas braukt ar pilnu gāzi rallija režīmā.''

Sarunas noslēgumā Mārcis atzina, ka šādu iespēju nevarēja laist garām. ''Ar priekšpiedziņas mašīnu ir sasniegts zināms līmenis, bet nav izcīnīts čempiontituls. Taču, ja ir iespēja braukt ar Top līmeņa N4 mašīnu, tad, protams, tas ir jāizmanto un jāmācās tālāk. Centīsimies cīnīties par augstākajiem rezultātiem,'' nobeidz Ķenavs.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png