profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Kuri no dalībniekiem pārsteidza O!Kartes Akadēmijas pirmajā atlases kārtā?

Go4speed 29.05.2011 - 21:20 Kuri no dalībniekiem pārsteidza O!Kartes Akadēmijas pirmajā atlases kārtā?
Foto: Go4speed

Divas dienas Jelgavā, Zemgales Olimpiskajā sporta centrā un autotrasē „Rullīši" Autosporta Akadēmijas dalībnieki piedalījās gan teorētiskajās apmācībās, gan praktiskajos testos, par kuriem saņēma punktus no tiesnešiem - pieredzējušiem braucējiem, žurnālistiem un citiem nozares profesionāļiem.

Teorētiskajās apmācībās lektori sniedza jauniešiem zināšanas par braukšanas tehnisko pusi, drošību, atbildību sponsoru un komandas priekšā, komunikācijas prasmēm. Šīs teorētiskās zināšanas jaunieši varēja uzreiz arī likt lietā tūlīt sekojošajos praktiskajos testos.

Katram no jauniešiem bija gan savas stiprās puses, gan arī ne tik spēcīgās. Protams, pēc abām dienām var nosaukt tos jauniešus, kuri ir pozitīvi pārsteiguši organizatorus. Pēc Go4speed aizcinājuma viņus precizēt, viens no organizatoriem Mārtiņš Dzenītis sāk saukt: „Valts Zvaigzne, Mārcis Ķenavs, Jānis Kārkliņš,  (pauze) vēl Kārlis Nebars, interesants vērtējums ir Ralfam Sirmacim, kuram ir labas atzīmes braukšanas testos, bet diezgan slikti rezultāti komunikācijas un citos testos - viņš ir labs piemērs tam, ka ir uz pareizā ceļa braukšanā, bet pie komunikācijas  viņam vēl ir daudz jāpiestrādā, ja viņš vēlas braukt pasaulē. Labi sevi pierādīja arī liepājnieks Ingus Kalniņš-Kalenieks ar „žiguli"."

Par vērtēšanas posmiem Dzenītis stāsta sekojoši: „Kopā tiek vērtētas 4 lietas: 2 labākās sacensības, 1. atlases kārta un 2. atlases kārta. Katrā no šīm četrām lietām 70% sastāda dalībnieku braukšana un 30% sastāda pārējās prasmes: komunikācijas spējas, dažādi testi u.c. pārbaudes.  Ja dalībnieks brauc visu sezonu savā sporta veidā, tad vērā  tiek ņemtas tikai divas labākās sacīkstes. Ja kāds no dalībniekiem neieradās uz šo atlases kārtu, tad viņam 25% no kopējā vērtējuma nāk nost un līdz ar to viņam būs daudz grūtāk tikt finālā."

9 finālisti tiks atlasīti oktobra sākumā (10. finālists tiks iekļauts pēc līdzjutēju balsu skaita), tad kad visi ir piedalījušies gan abos atlases testos, gan nobraukuši vismaz divus braucienus kādās no autosporta sacīkstēm. Arī aktivitātes sociālajos tīklos dod braucējiem papildus punktus, kas tiek iekļauti 30%, ko dod par pārējām prasmēm.

Jautāts, vai tiks publicēti rezultāti pēc pirmās atlases kārtas, Dzenītis atbild: „Katrs no braucējiem saņems individuālu vērtējumu - kas viņam ir labi, pie kā viņam ir jāpiestrādā. 2. atlases kārtā svarīgs būs ne tikai rezultāts, bet arī parādītais progress - piemēram, ja dalībnieks šobrīd angliski nerunā nemaz, bet 2. atlases kārtā viņš jau to darīs, tad viņš attiecīgi saņems papildus punktus."

Nākamā atlases kārta notiks septembra sākumā - tā kā dalībniekiem ir laiks pilnveidot savas prasmes gan braukšanā, gan valodas zināšanās un komunikācijā.  Līdz tam dalībniekiem būs jādodas uz Latvijas Automobiļu federāciju (LAF), lai nokārtotu testu par rallija un LAF noteikumiem, kā arī jāiziet fiziskās pārbaudes testi.

Notikusī pirmā atlases kārta iespējams daļai braucēju lika saprast arī to, ka tālāk startēt viņi nevēlas. Pēc Go4peed novērojumiem uz noslēguma sanāksmi bija ieradušies tikai nedaudz virs 30 no visiem 49 dalībniekiem. Vai daļa ir jau padevusies?

Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png