profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aluksne-4458.jpg
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Seskam Romas ERČ testos padomu sniedz leģendārs itāļu rallija braucējs

Go4speed 21.07.2022 - 10:22 Seskam Romas ERČ testos padomu sniedz leģendārs itāļu rallija braucējs
Mārtiņš Sesks un Paulo Andreuči

Šajās brīvdienās startēs Romas ERČ rallijs, kurā uz starta izies arī Mārtiņš Sesks/Renārs Francis, kuri otro ralliju pēc kārtas startēs ar Škoda Fabia Rally 2 EVO automašīnu Indijas riepu giganta MRF komandas sastāvā.

Romas ERČ rallijs, tāpat kā turpmākie ERČ posmi, aizritēs pa asfalta ceļiem. Lai pielāgotu visus nepieciešamos regulējumus asfalta rallijam, sportisti sadarbībā ar MRF komandu un auto piegādātāju Race Seven trešdien aizvadīja testus Itālijā, Orvieto apkārtnē, 200 km no rallija bāzes vietas. Savukārt piektdien Fumone apvidū notiks oficiālie treniņbraucieni un kvalifikācijas ātrumposms. Trijās sacensību dienās ekipāža veiks 13 tehniski sarežģītus ātrumposmus 187 km kopgarumā kūrortpilsētas Fiudži apkārtnē uz dienvidaustrumiem no Romas.

''Rezultāts, kuru sasniedzām Liepājas rallijā, bija lielisks, taču tas jāatstāj atmiņu grāmatās. Atlikušie Eiropas rallija čempionāta posmi sākas no jaunas lappuses. Romā mūs gaida ļoti, ātri un tehniski sarežģīti asfalta ceļi ar stāviem kāpumiem, kritumiem un strauji mainīgu ceļa virzienu. Arī dalībnieku sastāvs šajā ieskaitē Itālijā būs tik pieredzējis un spēcīgs, ka man pat nav nekādu gaidu par sacensību iznākumu,” savā mājas lapā raksta Mārtiņš Sesks.


Foto: Raimonds Volonts

Daži no Romas rallija sacensību ātrumposmiem pārsniegs ierasto garumu, piemēram, Cave-Subiaco (32.5 km) būs līdz šim garākais ātrumposms ne tikai Itālijas rallija čempionātā, bet arī 2022. gada Eiropas rallija čempionātā.

''Sezonas garākais ātrumposms atstāts sacensību noslēdzošajai dienai un, lai cīnītos par labiem rezultātiem, Romā nepietiks tikai ar ātrumu, būs vajadzīga arī liela izturība un laba stratēģija, jo sagaidām ekstremālas temperatūras, līdz +40 grādiem ārā, kas nozīmē vairāk nekā +60 grādu mašīnā. Būs jāspēj taktiski izkalkulēt un salāgot visas sportiskās un tehniskās nianse. Pēdējo reizi asfalta sacīkstes aizvadījām vairāk nekā pirms deviņiem mēnešiem, arī šoreiz aizvadīsim limitētas kilometrāžas testus, kas nozīmēs pieredzes, sajūtu un auto regulējumu meklēšanu arī sacīkšu gaitā. Ne paši, ne MRF komanda mums nav izvirzījusi noteiktus mērķus, tāpēc brauksim ar maksimālu atdevi un centīsimies gūt prieku no katra sacensību posma,” skaidro Mārtiņš Sesks.


Trešdien ekipāža aizvadīja testus, kuros tika veikti apmēram 80 kilometri. Šajos testos piedalījās arī 11-kārtējais Itālijas rallija čempions Paulo Andreuči, kurš ir MRF Tyres testu pilots un padomdevējs komandas braucējiem. Andreuči savā karjerā ir nobraucis vairāk nekā 340 rallijus, no kuriem 79 ERČ.

Andreuči daudzkārt piedalījies gan Itālijas rallijos, gan Romas ERČ (šajā rallijā startējis sešas reizes un piecas reizes kāpis uz goda pjedestāla), un viņam ir nenovērtējamas zināšanas par Itālijas ceļiem. Viņa pieredze un ieteikumi neapšaubāmi ir liels ieguvums MRF Racing komandas sportistiem. Kā piebilda Sesks, tad ''Andreuči testos deva daudz noderīgu padomu, jo viņš pārzina gan Itālijas ceļus, gan MRF riepas."

Šai nedēļas nogalei pareizā mašīnas saregulēšana un braukšanas stratēģija būs īpaši izšķiroša. Un Andreuči pieredzes pārņemšana pirmssacensību testos nepārprotami apliecina MRF Racing apņēmību gūt panākumus Eiropas rallija čempionātā.

PIEDALIES RALLY BUHARIKI ERČ PROGNOŽU SPĒLĒ!
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png