profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Kisiels: Ir doma attīstīt Baltijas čempionātu, arī WRC posms ir darāmo uzdevumu sarakstā

Mārtiņš Jankovskis 27.02.2018 - 19:06 Kisiels: Ir doma attīstīt Baltijas čempionātu, arī WRC posms ir darāmo uzdevumu sarakstā
Raimonds Kisiels un Jānis Naglis turpinās strādāt vienā komandā. Foto: Raimonds Volonts

24. februārī notika Latvijas Automobiļu Federācijas (LAF) prezidenta vēlēšanas, kurās ar pārliecinošu balsu vairākumu par jauno LAF prezidentu tika ievēlēts Raimonds Kisiels. Par Raimondu nobalsoja 75 biedri, par Andri Kulbergu savas balsis atdeva 12 biedri, bet par Olafu nobalsoja pieci.

Pēc ievēlēšanas LAF prezidenta amatā portāls Go4speed sazinājās ar jauno LAF prezidentu Raimondu Kisielu, ar kuru tika pārspriesti gan paveiktie darbi, gan arī darāmie.

Raimond, vai biji gaidījis, ka par tevi nobalsos tik daudz cilvēku?
Ja godīgi, tad nebiju gaidījis, ka rezultāts būs tik pārliecinošs. Taču domāju, ka cilvēki novērtēja to darbu, kas kopā ar nu jau bijušo LAF prezidentu Jāni Nagli tika paveikts pa šiem gadiem. Protams, ir lietas, kas vēl netika paveiktas un kuras jāuzlabo, kuras cerams, ka nākamajos četros gados arī paveiksim. Protams, būs jaunas problēmas, jo tās mazāk noteikti nepaliks. Taču virzība pēdējos gados bijusi uz augšu, tāpēc, kā jau teicu sanāksmē, tad galvenais, lai virzība un attīstība būtu uz augšu un lai neietu atpakaļ. Gribu, lai viss iesāktais virzās uz priekšu. Lai arī šobrīd ekonomika ir vāja, jāmēģina darīt viss, lai tie sportisti, kas jau ir sasnieguši zināmu līmeni Eiropā un Pasaulē, nepazustu. Mums viņiem ir jācenšas palīdzēt.

Vai ir zināma tava komanda nākamajiem četriem gadiem?
Jā, komanda man ir laba. Šobrīd tā ir pastiprināta ar Gunāru Kosoju un Olafu Ozolu (izpilddirektors), kurš ir efektīvs menedžeris un spējīgs cilvēks, kurš sevi ir parādījis no labākās puses. Viņam galvenais uzdevums būs vērsts uz komerciju, lai federācija kļūtu bagātāka, stiprāka un populārāka. Tāpat manā komandā būs Janis Naglis, kura loma ir milzīga gan valsts organizācijās, gan sporta padomēs. Viņš ļoti labi māk aizstāvēt mūsu viedokli. Tāpat komandā būs Andris Zvingēvics un ģenerālsekretāre Linda Medne. Pamatā ir godīgums un kārtīgums, tāpēc tādus cilvēkus arī gribu redzēt savā komandā.


Foto: Egita Upīte

Manuprāt, ģenerālsponsora jautājums ir viens no svarīgākajiem šobrīd.
Par ģenerālsponsoru ir šis tas padomā, bet tas vairāk būs Olafa darbs. Protams, ģenerālsponsors ir vajadzīgs, jo tas ļaus gan vairāk popularizēt LAF, gan arī dot pienesumu sportam, kas ir svarīgi.

Kas ir vēl tās lietas, ko noteikti gribi sakārtot?
Kopā ar Gunāru Kosoju daudz darba būs jāvelta tam, lai no nelegālām sacensībām taisītu legālās. Ir jāveido masveidība. Jā, no vienas puses nelegālās sacensības taisa kvantitāti autosportam, taču, no otras puses, viņi degradē federāciju, jo nekas nav saskaņots. Tajās sacensībās, kas ir lētākas par LAF saskaņotajām un paspārnē esošajām sacensībām, nav ne drošība, ne noteikumi, tāpēc ir jāatrod vidusceļš bez kaut kādiem pārspīlējumiem, lai nelegālo sacensību braucēji pāriet uz legālajām. Protams, numur viens būs drošības jautājums visos sporta veidos.

Kā tev liekas, vai tavā jaunajā amatā būs daudz nezināmu lietu?
Nekas pa lielam jauns nebūs, jo kopā ar Jāni visam esam gājuši cauri. Visas vīzijas, kas ir bijušas, tās paliek. Jā, esmu izvirzījis jaunas vīzijas, pie kurām vajadzētu papildus piestrādāt, bet pa lielam darbs un virziens man ir zināms. Uzskatu, ka ir izdarīti kādi 60-70% no tā, kas bija plānots iepriekšējos ciklos. Tie nebija tikai tukši vārdi. Atceros, ka visi bija nobažījušies par ERČ posmu Latvijā, taču teicu, ka mēs neapstāsimies, darīsim un iesim uz priekšu. Paskaties, cik gadus ERČ jau notiek, un kādā līmenī. Arī pasaules rallijkrosa čempionāta posms Rīgā ir kaut kas fenomenāls.


Foto: Raimonds Volonts

Daudziem joprojām ir aktuāls jautājums, vai kādu dienu Latvijā būs WRC posms?
Protams, WRC posms Latvijā arī ir pie darāmo uzdevumu saraksta. Ne jau FIA prezidents Žans Tods tāpat vien pagājušajā vasarā bija Rīgā. Ar FIA par to esam runājuši, taču šobrīd lielākais arguments no FIA puses ir tirgus, jo FIA saprot, ka mums tas tirgus nav. Ceļi un organizācija mums ir lieliska. Ir jācīnās. Varbūt darīsim to kopā ar kādu Baltijas valsti. Ir vairāki risinājumi un idejas, pie kurām jāstrādā.

Vai ir vēl kādas idejas sporta virzienā?
Ņemot vērā, ka esam pa vidu starp Lietuvu un Igauniju, ir domā izveidot Baltijas čempionātus vairākās disciplīnās. Mums ir jābūt tiem, kas salīmē kopā šo visu, un tad arī veidosies tas tirgus. Tas ir veids, kā mēs varam saglabāt šos sporta veidus, lai tas būtu interesanti un skatāmi.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png