profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Jeršovs Valmierā debitē ar ceturto vietu

Go4speed 29.05.2011 - 13:11 Jeršovs Valmierā debitē ar ceturto vietu
Foto: Gints Bērziņš/Go4speed


Svētdien Valmierā, Brenguļu autotrasē, tika aizvadīts otrais Latvijas autokrosa čempionāta posms, kurā ''Open'' klasē uzvaru sīvā cīņā izcīnīja Jānis Kozlovskis.

Pēc brīvajiem treniņbraucieniem, kuri norisinājās saulainos laika apstākļos, noskaidrojās, ka ''VAZ klasika'' klases dalībnieki Imants Kolomenskis, Jānis Rakuzovs un Edijs Zimza nolēmuši startēt ''Open'' klasē, jo savā "VAZ klasika" klasē šiem sportistiem punktus savākt neizdosies. Līdz ar to ''Open'' klasē dalībnieku skaits pieauga līdz deviņiem (sākumā bija seši sportisti), kas nozīmēja to, ka visās klasēs sagaidāmas interesantas un sīvas cīņas, jo tagad katrā klasē bija vairāki sportistu nekā iepriekš.

Laika kontrolē pārsteigumu 1600 klasē sarūpēja Ritvars Zobens, kurš bija ātrākais braucējs. ''Open'' klasē ātrākais bija Raimonds Jerāns, kuram sekoja Jānis Kozlovskis, Eduards Iesalnieks un Ints Jeršovs, kurš šajā klasē debitēja ar pilnpiedziņas automašīnu. CK 125 klasē ātrākais bija Emīls Misiņš, bet Beta bagiju klasē labākais laika kontrolē bija Daniels Špaks.

Kvalifikācijas braucienos "Open" klasē ātrākais bija Kozlovskis, kurš aiz sevis atstāja Jerānu, Iesalnieku un Jeršovu. CK125 klasē ātrākais bija Misiņš, bet otrā palika Liene Sproģe. Beta bagiju klasē pirmais Špaks, otrais Leo Cabulis, bet trešais - Everts Henilāns. Visbeidzot 1600 klasē pirmās trīs vietas izcīnīja Kaspars Silenieks, Janno Ligurs un Andis Kļava.

A finālā Beta bagiju klasē pirmo vietu izcīnīja Špaks, kurš aiz sevis atstāja Cabuli un Albertu Duntavu. ''CK 125'' klasē skaistā duelī uzvaru izcīnīja Liene Sproģe. ''Open'' klasē bija vērojams kārtējais Kozlovska un Jerāna duelis, kurā šoreiz pārāks bija Jānis. Jerāns palika otrais, trešais Iesalnieks, bet ceturtais - Jeršovs. ''1600'' klasē pēdējā apļa pēdējos pagriezienos uzvaru izrāva Andis Kļava, kurš izmantoja Kaspara Silenieka kļūdu. Trešais - Andis Vanters.

"Precīzi īsti nezinu, bet no malas izskatījās, ka, iespējams, Jeršova automašīnai bija arī kāds tehnisks defekts (vārījās motors), jo uz braucienu beigām viņš samazināja ātrumu," portālam "Go4speed" stāsta Latvijas automobiļu federācijas (LAF) preses sekretārs Viesturs Saukāns. "Šī bija smaga trase, līdz ar to Jeršovs ar savu mašīnu un tās svaru (krietni lielāks nekā "Open" klases mašīnām) netika līdzi līderiem. Dažreiz viņš izcēla startus, bet beigās Iesalnieks viņu noķēra un apdzina. Šobrīd izskatās, ka Jeršova mašīna ir krietni par smagu. Runājot par pārsteigumiem, tad "Open" klasē tādu nebija. 1600 klasē vietu sadalījumus ir tāds, kāds tam, iesējams, jābūt, taču no desmit ekipāžām pirmajā trijniekā varēja iebraukt uzreiz deviņi sportisti, jo rezultāti mainījās nepārtraukti. Var teikt, ka šī bija ļoti sportiska klase, jo cīņas bija nepajokam. Pārsteidza tas, ka, ņemot vērā to, ka šī bija čempionāta smagākā trase (bedraina), bija ļoti maz izstāšanos - pa visām klasēm tikai trīs.''

Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png