profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Autokrosā Vecpilī vairāki kūleņi un iznīcinātas automašīnas (FOTO)

Mārtiņš Jankovskis 30.06.2013 - 07:03 Autokrosā Vecpilī vairāki kūleņi un iznīcinātas automašīnas (FOTO)
Juris Spīķis avārijas brīdī. Foto: autocross.lv

Sestdien, 29. Jūnijā, Vecpils autotrasē notika Latvijas autokrosa čempionāta otrais posms. Naktī uz sestdienu pa nakti lija viegls lietus, bet no gaidītajiem plūdiem nebija ne miņas.

Kā ziņo portāls autocross.lv, tad pirmajā kvalifikācijas kārtā trasē norisinājās aizraujoši notikumi. 1600 klasē startā uzvarēja Kaspars Silenieks, taču Andis Vanters jau pirmajā aplī tika garām Kasparam un izcīnīja pārliecinošu uzvaru. Neveiksmīgi pirmais brauciens beidzās Andim Kļavam, kurš izlidoja no trases un pārbrauca pāri valnim. B600 klasē Keivo Koivs ar pārliecinošu falšstartu izvirzījās vadībā un uzvarēja, taču 15 sekunžu sods igauni atsvieda uz pēdējo vietu. Open klasē startā uzvarēja Ints Jeršovs, taču brauciena vidū Agris Brediks līderim aizlauzās garām. Acīmredzot pēc kontakta tika izsista stūres iekārta un Ints bija spiests izstāties, bet pie pārliecinošas uzvaras tika Brediks. 2000 Super klasē Jānis Miščenko uzvarēja pēc cīņām ar Ritvaru Zobenu, Aināru Kenigsbergu un Juri Spīķi.


Foto: autocross.lv

Otrajā kvalifikācijas kārtā trasē notika dramatiski notikumi, jo tika iznīcinātas uzreiz divas 2000 Super mašīnas. Normunds Krūze uzreiz pēc starta nedaudz uzstūma Rolanda Lebedoka auto, kā rezultātā Rolanda auto trāpīja valnī un pēc tam apmeta vairākus kūleņus. Atkārtotā startā Spīķis priekšpēdējā aplī, dzenoties pakaļ Miščenko, nokļūdījās un apmeta dramatiskus kūleņus. Pēc atkārtotā starta mašīnu uz sāniem nolika arī Māris Lapšāns. Open klasē Brediks neatstāja cerības Jeršovam, kamēr Ojārs Troika seniors pēc kontakta aizlidoja pāri valnim.

Trešajā kvalifikācijas kārtā 2000 Super klasē Spīķis pēc nomainīta pakaļēja tilta nepaspēja uz starta. Tāpat neveiksmīgi braucieni padevās Zobenam un Kenigsbergam, kuri izstājās ar tehnikas defektiem. Open klasē startā uzvarēja Jeršovs, kurš visa brauciena laikā aiz sevis noturēja Brediku. VAZ klasē pirmajā aplī lielākā daļa dalībnieku nosprūda pēc vienas auto sagriešanās.


Foto: autocross.lv

Pēc kvalifikācijas braucieniem sekoja saldais ēdiens - fināls. Beta bagiju klasē pārliecinoši pirmais Špaks, bet B600 klasē pārliecinoši uzvarēja Valters Zīverts. Pjedestāla pretendentam Liškovskim nolūza amortizators, kā rezultātā Aigars palika uzkāries uz vaļņa. 2000 Super klasē pārliecinoši pirmais Miščenko, kamēr tikpat droši otrais Gints Astrauskis, sasniedzot augstāko rezultātu karjerā. Uz starta finālā izgāja arī Spīķis, taču drīz vien sportists izstājās. VAZ klasē bez sensācijām un problēmām - pirmais Kolomenskis. Open klasē startu izcēla Jeršovs un, tā kā trase bija svaigi laistīta, Brediks ar savu lielo auto neko nevarēja izdarīt un pie panākuma tika Ints. Neveiksmīgi fināls beidzās Bernānam, kurš apmeta kūleni pēc iekšmalas vaļņa sastapšanas. Sensācija 1600 klasē, kur uzvarēja Jānis Balodis. Gaužām bēdīgi sacensības beidzās Sileniekam - pirmajos apļos pēc starta atpakaļnākošajā ovālā viņš iebrauca blakus Troikam, taču tad viņa mašīnai pacēlās sāni un tika izpildīti vairāki kūleņi - otrs gads Vecpilī un otra mašīna...

Vairāk informācijas un rezultāti atrodami ŠEIT
Komentāri
ViestursS 01.07.2013 11:12
Informācijai - trase ir licencēta. Informācijai 2 - FIA noteikumi autokrosa trases sagatavošanā kā vienu no iespējām paredz zemes valni, kas ir šajā gadījumā Vecpils autotrasē. Trase ir jauna un pilnveidojas, arī dienas laikā viena no trases vietām tika koriģēta. Ja FIA pieļauj kolhoza līmeņa trases, tad jāatvainojas Žana Toda vietā, bet, kā nu ir, tā. Sportisti, kas, atšķirībā, visticamāk. no "ogas", regulāri apmeklē Eiropas autokrosus, jau pirms gada atzīmēja, ka Vecpils ir labāka par pusi no Eiropas čempionāta kalendāra. Tā kā skaudīgajam latvim labāk būtu koncentrēties uz savas personības problēmām nevis lietām, par kurām ir minimāla saprašana. Paldies Vecpilij par lielisko sacīksti!
oga 30.06.2013 10:53
Kas tā vispār par trasi??? Kur barjeras un viss pārējais ar drošību saistītais??? Kārtējā "krūmu " trase :( Nekad neticēšu, ka šī trase ir licenzēta. Vai arī kaut kas nav īsti kārtībā "tur augšā' ? Nu bēdīgi, bēdīgi..... Lai dzīvo kolhoza līmeņa autotrases ! :))))
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png