profile
register
facebook
youtube
twitter instagram

WTCC veterāns: jaunajos Chevrolet sēdēs tikai miljonāru dēli

Artūrs Virbulis 11.12.2013 - 11:12 WTCC veterāns: jaunajos Chevrolet sēdēs tikai miljonāru dēli
Toms Koronels. Foto: WTCC

Pasaules salona automobiļu čempionāts (WTCC) līdz ar nākamo gadu iegūs vairākus tehniskus jauninājumus, kas jaunās paaudzes WTCC spēkratus padarīs ne vien jaudīgākus, ātrākus un iespaidīgākus, bet arī ievērojami dārgākus. Neapmierināti ar šādām izmaiņām, protams, ir privātie piloti, no kuriem veterāns Toms Koronels savu neapmierinātību paudis visskaļāk.

Nīderlandiešu vecmeistars Koronels, kurš WTCC piedalās kopš tās pirmsākumiem 2005. gadā, pāreju uz jaunajiem, skatītājiem un ražotājiem atraktīvākajiem noteikumiem vērtē negatīvi, skaidrojot, ka WTCC pārvēršas par „ražotāju seriālu". Koronels, kuram kā privātajam pilotam savs sezonas budžets katru gadu jāstāda no jauna, nākamgad vairs varētu nesavākt nepieciešamos līdzekļus.

„Čempionāts priekš tādiem braucējiem kā es kļūst par dārgu. Lai brauktu ar jaunās paaudzes auto 2014. gadā nepieciešams aptuveni viens miljons eiro. Naudu, kas man nav. Es jau tagad esmu pie robežas," finansiālo situāciju skaidro Toms Koronels. 41 gadu vecais pilots, protams, varētu startēt ar līdzšinējās paaudzes modeļiem, tomēr ar tiem nākamgad būs teju neiespējami pat cīnīties par pirmo desmitnieku (plānots, ka 2014. gadā uz starta izies vismaz 14 jaunās, jaudīgākās paaudzes WTCC spēkrati).


Jaunais 2014. gada WTCC Chevrolet. Foto: RML

Katru gadu līdzjutēju vidū iemīļotais pilots mobilizē neskaitāmus sponsorus, tomēr viņš nevarot vienkārši prasīt, lai atbalstītāji turpmāk viņam maksātu dubultā: „Tas nav ne tikai grūti, bet neiespējami. Es jau esmu ļoti pozitīvs cilvēks, bet neizskatās, ka ar mani notiks kāds brīnums." Vislabākā situācija šobrīd ir, ja esi ticis kādā no rūpnīcas komandām (Citroen, Honda, Lada), jo par braukšanu privātajās komandās ir jāmaksā.

„Jūs redzēsiet, ka jaunajos „RML" Chevrolet sēdēs tikai miljonāru dēli," skaļš savos uz, piemēram, Tomu Čiltonu vērstajos izteikumos ir Koronels, kurš sarunas beigās atzīst: „Es parasti vienmēr redzu risinājumu. Tikai šoreiz...(apklust)" Jāatzīmē, ka bez rūpnīcas komandām (Citroen, Honda, Lada), kuras privātajām komandām vēl nepiedāvās savus auto, kā vienīgie privātie jaunās paaudzes auto izstrādās „RML" komanda. Viņi savus 2014. gada Chevrolet Cruze (4-6 eksemplārus) piedāvās iegādāties privātajām komandām.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
motul-partner-3110.pngriepascom2-4212.pngape-logo-0328.pngar-4809.pngbatcc-0816.pngnrs-4325.pngvagi-2128.pngsrt-5914.pngbmp2-1740.pngadrem-2024.png