Foto: Toyota Gazoo Racing WRC
Toyota WRC komanda ir jau tālu pavirzījusies savas nākamās sacīkšu automašīnas izstrādē.
Pasaules rallija čempionāta augstākās klases noteikumus 2027. gadā gaida būtiskas pārmaiņas. Toyota pie jaunā projekta strādā jau ilgāku laiku, kamēr neviena cita komanda vēl nav apstiprinājusi, ka būtu sākusi līdzīgu attīstības darbu, tāpēc ir ļoti ticams, ka Toyota arī turpmāk būs WRC virsotnē.
Toyota tehniskais direktors Toms Faulers vācu žurnālam Motorsport aktuell atklājis, ka komandas WRC27 automašīna ir gandrīz gatava pirmajiem pilnvērtīgajiem testiem.
Pasaules rallija čempionāta augstākās klases noteikumus 2027. gadā gaida būtiskas pārmaiņas. Toyota pie jaunā projekta strādā jau ilgāku laiku, kamēr neviena cita komanda vēl nav apstiprinājusi, ka būtu sākusi līdzīgu attīstības darbu, tāpēc ir ļoti ticams, ka Toyota arī turpmāk būs WRC virsotnē.
Toyota tehniskais direktors Toms Faulers vācu žurnālam Motorsport aktuell atklājis, ka komandas WRC27 automašīna ir gandrīz gatava pirmajiem pilnvērtīgajiem testiem.
''Mēs esam ļoti rūpīgi izpētījuši jaunos noteikumus. Pirmais prototips ir praktiski pabeigts,'' atklāja Faulers.
Pēdējos gados Toyota ir startējusi ar GR Yaris modeli, taču jaunie noteikumi komandām dod lielāku brīvību virsbūves formu izvēlē. Toyota vēl nav paziņojusi, vai tā turpinās startēt ar Yaris arī pēc nākamās sezonas, vai tomēr pāries uz citu modeli.
Visticamāk, ka Toyota būs vienīgā komanda, kurai WRC27 specifikācijas automašīna būs gatava 2027. gada sezonas sākumā.
Hyundai komandas vadītājs Sirils Abitebuls jau apstiprināja, ka jauna auto būvniecība vēl nav sākta, un, visticamāk, tiks uzlabota pašreizējā Rally2 i20 N versija. Tikmēr M-Sport Ford komandas vadītājs Ričards Mileners norādīja, ka pilnīgi jauns auto britu vienībai nebūs gatavs līdz 2027. gada sākumam, ja tā nolems to izstrādāt.
Atgādināsim, ka 2027. gada sezonā WRC augstākajā kategorijā varēs startēt gan jaunās WRC27, gan pašreizējās Rally2 automašīnas.









