profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Latvijas dragreisam jaunas un seksīgas organizatores

Artūrs Virbulis 05.04.2013 - 06:45 Latvijas dragreisam jaunas un seksīgas organizatores
Ieva Čerņajeva un Jolanta Jermacāne. Foto: drag-racing.lv

Gada sākumā ziņojām par to, ka Latvijas dragreisa čempionāts ieguvis jaunus organizatorus - biedrību „Evo Racing Team". Interesanti, ka aiz šī spēcīgā nosaukuma slēpjas divas atraktīvas sievietes - galvenā organizatore Jolanta Jermacāne un ilggadējā drifta un dragreisa tiesnese Ieva Čerņajeva. Aicinājām Jolantu uz sarunu, lai noskaidrotu, kas viņu pamudināja iesaistīties organizēšanā un kādas jaunas vēsmas šogad ieplūdīs dragreisa disciplīnā.

Kā biedrība „Evo Racing Team" nonāca līdz dragreisa organizēšanai?
Pagājušajā sezonā no četriem posmiem laika apstākļu dēļ pilnvērtīgi notika tikai divi, un tas sportistiem, kas visu ziemu gatavojas, bet beigās var izbraukt tikai divas reizes, ir ļoti maz. Tādēļ bija motivācija kaut ko darīt pašiem, izdarīt labāk. (red.piez. šeit jāmin, ka Jolanta ir dragreisa PRO pilota Normunda Lāča dzīvesbiedre, kas dragreisa virtuvi pazīst no iekšpuses)

Kas bija galvenās lietas, kas bija/ir jāmaina?
Pirmā lieta - jāorganizē vairāk posmu. Laika apstākļus nevar ietekmēt, tomēr, jo vairāk posmu, jo lielāka iespēja, ka būs iespējams pilnvērtīgi nobraukt vairākus posmus. Kopā šogad būs seši posmi, kas ir par diviem vairāk nekā pagājušajā gadā.
Otrā lieta ir garās pauzes. Noteikti jādomā par to, kādēļ tādas rodas un ko darīt lietas labā. Būtiska ir iekšējā organizācija, tādēļ šogad mums uz katru posmu būs vairāk darbinieku, kas piemēram, varēs operatīvāk savākt uz trases izlijušu eļļu u.tml.


Foto: drag-racing.lv

Bez iepriekšminētā kādi vēl būs jaunumi šogad?
Vienas dienas vietā visi posmi šogad risināsies divas dienas (red.piez. līdzīgi kā 2012. gada posms Liepājā). Pirmajā dienā notiks kvalifikācija un treniņa braucieni, kas paredzēti tā sauktajiem „netīrajiem darbiņiem" - automobiļu regulēšanai u.t.t. Šajā pirmajā dienā skatītājiem ieeja būs par simbolisku samaksu, un tiem būs iespēja kvalifikāciju un treniņus vērot no dalībnieku parka, dodot iespēju tuvumā aplūkot dragreisa automašīnas un aprunāties ar sportistiem. Otrā, protams, būs galvenā diena, kurā notiks fināla braucieni un dažādi ar dragreisu saistīti šovi.
No organizācijas viedokļa jāpiemin arī izmainīts trases plānojums, kas nodrošinās raitāku sacensību norisi, tāpat arī būs starta egles un laika ņemšanas aparatūra no Igaunijas. Jāmin arī, ka mainīsies personāls, komisāri u.t.t. Piemēram, līdzšinējā galvenā tiesnese Ieva Čerņajeva turpmāk uzņemsies atbildību par visu, kas saistās ar dalībniekiem, to reģistrēšanu un tehniskajām lietām.

Vai divu dienu pasākums nesadārdzinās izmaksas dalībniekiem?
Pasākumu izmaksas sadārdzināsies tieši organizatoriem, jo visi izdevumi būs reiz divi. Runājot par dalībnieku izmaksām, tad jāmin būtiska lieta - lai motivētu braucējus startēt jau pirmajās sacensībās, uz šo posmu čempionāta ieskaites dalībniekiem esam samazinājuši dalības maksu uz pusi.
Kā jau minēju, galvenā divu dienu pasākuma priekšrocība ir dalībniekiem iespēja testēt un regulēt savus automobiļus, un tieši to sportisti sarunās ar mums vēlējās. Turklāt ja vienā dienā līst, tad otrajā dienā, iespējams, ka spīdēs saule.

Kādas ir dalībnieku atsauksmes par organizatoru maiņu?
Lielākās atsauksmes, protams, varēsim dzirdēt pēc pirmā posma. Bet kopumā jūtama pozitīva noskaņa, jo pasākumu tehniski uzlabosim ar jauninājumiem, piemēram, video ekrāniem. Katrā ziņā liels prieks ir par braucēju iesaistīšanos organizēšanā ar saviem ieteikumiem un idejām, kuras tad arī ņēmām vērā.

Šī gada kalendārs jau ir apstiprināts, bet, vai uz nākotni ir plānā vēl kādas jaunas trases?
„Evo Racing Team" komanda ir par izaugsmi! Tādēļ jau šobrīd aktīvi strādājam pie šī jautājuma, meklējot jaunas sacensību norises vietas.

Pēdējos gados Latviju apmeklējuši dažādi ārzemju viesi, tādēļ jautājums, kādus ārvalstu sportistus šogad redzēsim Latvijā?
Tas, lai pagaidām paliek noslēpums, intriga. Sarunas tiek vestas ar dažādiem sportistiem, jācer vienīgi, ka laika apstākļi mums būs labvēlīgi, lai jau pirmajā posmā redzētu kādu ārvalstu dalībnieku.

Jāatzīmē, ka lielas izmaiņas piedzīvojis arī Latvijas dragreisa čempionāta un Latvijas dragreisa kausa klašu sadalījums, tomēr par šo tematu mēs - „Go4speed" - drīzumā piedāvāsim atsevišķu rakstu, kurā būs uzskaitītas un aprakstītas visas čempionāta un kausa klases.

Latvijas dragreisa čempionāta/kausa 2013. gada kalendārs:
1. 20.-21.04, Biķernieki (Rīga), 201 metrs
2. 31.05-1.06, Jēkabpils, 402 metri
3. 15.-16.06, Igaunija, 402 metri
4. 12.-13.07, Liepāja, 300 metri
5. 9.-10.08, Daugavpils, 402 metri
6. 31.08-1.09, Biķernieki (Rīga), 201 metrs
Komentāri
Kikimincis 12.04.2013 14:45
Sodien gribeeju pirkt biletes uz 21.apriili.. bet cik saprotu pasakums ir atlikts uz 5.maiju?
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png