profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
go4speed-2111-4523.gif
aim-baneris-1-1-5359.gif

Hyundai mērķē uz pilnīgi jaunas Rally2 automašīnas homologāciju 2027. gadam

Go4speed 18.12.2025 - 00:18 Hyundai mērķē uz pilnīgi jaunas Rally2 automašīnas homologāciju 2027. gadam
Foto: Hyundai Motorsport

''Hyundai'' klientu sacīkšu vadītājs Benuā Nogērs ir optimistisks, ka jauna Hyundai automašīna būs gatava 2027. gadam.

Lai gan ''Hyundai i20 N Rally2'' ir spēris platus soļus uz priekšu uz asfalta, uz grants seguma tas joprojām atrodas vidusdaļā. Tāpat ir skaidrs, ka homologācijas ''džokeru'' ierobežojumu dēļ šī automašīna tuvākajā laikā nekļūs par izteiktu grants speciālistu, taču komanda atklāj, ka atjauninājumi 2026. gada automašīnai ir paredzēti.

Foto: Hyundai Motorsport

Taču risinājums būtu pilnīgi jauna automašīna 2027. gadā, ko atļauj noteikumi, jo līdz tam brīdim pašreizējais i20 modelis būs homologēts jau piecus gadus. Tieši uz to arī Hyundai klientu sacīkšu nodaļa aktīvi tiecas.

''Mēs varam atkārtoti homoloģēt pilnīgi jaunu automašīnu, balstītu uz pašreizējo sērijveida modeli. Šāda iespēja mums tagad ir, un mēs joprojām vēlamies uzlabot automašīnu, virzīties uz priekšu. Pat, ja tas vēl nav simtprocentīgi apstiprināts, mēs, visticamāk, sāksim lielu evolūciju izstrādi ar mērķi būt gataviem 2027. gadam,'' saka Benuā Nogērs.

Līdz ar to Hyundai apsver Rally2 automašīnas izmantošanu 2027. gadā. ''Mērķis vienmēr ir uzlabot mūsu produktus un demonstrēt savu apņēmību. Šobrīd mēs neesam spiesti īpaši rēķināties ar džokeru ierobežojumiem, jo varam homoloģēt pilnīgi jaunu automašīnu – pat, ja tas būs tikai 2027. gadā. 2026. gadam mēs paziņosim par dažiem nelieliem uzlabojumiem. Vienīgais iebildums ir budžets. Tāpēc mēs joprojām strādājam pie 2026. gada budžeta nostiprināšanas. Es teiktu, ka tas ir pēdējais šķērslis, lai tagad pilnībā sāktu [2027. gada] evolūciju. Es domāju, ka varam būt patiešām optimistiski.''

Foto: Hyundai Motorsport

''Ir skaidrs, un to jau minēja Sirils, tad, ja Hyundai turpinās savu WRC piedzīvojumu 2027. gadā, mums būs jāizmanto Rally2. Tāpēc patiešām var būt noderīgi – gandrīz pat obligāti – būt gataviem ar augstākā līmeņa automašīnu 2027. gadā.''

Runājot par izmaksu griestiem WRC27 automašīnām, Nogērs atzina, ka, viņaprāt, pats automašīnas pirkuma cenu limits nav galvenā problēma. ''Izmaksu griesti (345 000 eiro), manuprāt, ir pilnīgi sasniedzami. Taču galvenais, kam mums visiem jāpievērš īpaša uzmanība, ir ekspluatācijas izmaksas. Varbūt ir pieņemami uzbūvēt automašīnu par 345 000 eiro, bet, ja šādai automašīnai durvis maksā 10 000 eiro, klientu pasaulē tas nav pieņemami. Tas pats attiecas uz amortizatoru cenu un citām detaļām. Rally2 kategorijā šīs detaļas tiek patērētas ļoti intensīvi, un mums jābūt izmaksu ziņā efektīviem.''

Sarunas nobeigumā Nogērs piebilda, ka klienti ir pirmajā vietā, tāpēc ''Hyundai i20 N Rally2'' piloti visā pasaulē ir viņa galvenā prioritāte. ''Rally2 šobrīd ir ļoti veiksmīga kategorija. Tāpēc mums rūpīgi jāizvērtē situācija un tas, ko jaunie noteikumi nozīmē Rally2 nākotnei. Iespējams, ir arī citi ceļi, ko pētīt Rally2 kategorijas attīstībai. Taču mums jābūt ļoti uzmanīgiem, jo tas ir mūsu biznesa pamats.''
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png bmp-4439.png go4speedshop-0630.png