Foto: Vladislav Maschl
2025. gada sezonā sportisti un komandas vairākkārt norādīja uz ekstrēmi smagajiem ralliju grafikiem, īpaši Portugālē, kur dienas ilga līdz pat 15 stundām bez pusdienas servisa. FIA atzina, ka šāda slodze apdraud dalībnieku drošību.

Foto: Honza Froněk
- kopējais atpūtas laiks rallija laikā nedrīkst būt mazāks par kopējo sacensību laiku (izņemot atklāšanas dienu);
- katru dienu jānodrošina vismaz desmit stundu atpūta;
- vismaz vienā rallija dienā būs jāparedz vismaz 12 stundu atpūta.
FIA norāda, ka izmaiņas nodrošina lielāku konsekvenci starp rallijiem un palielinās atpūtas iespējas ne tikai ekipāžām, bet arī mehāniķiem, tiesnešiem un brīvprātīgajiem.

Foto: Gary Fothergill
No 2026. gada visi auto, izņemot tās Rally1 mašīnas, kas cīnās par ražotāju punktiem, drīkstēs rallija laikā nomainīt dzinēju jebkurā brīdī. Tomēr tas nozīmēs 60 minūšu laika sodu un automātisku punktu zaudēšanu jebkurā FIA ieskaitē. Rally1 ražotāju ekipāžas joprojām varēs nomainīt dzinēju bez soda, ja tas tiek ņemts no sezonai paredzētās divu noslēgto dzinēju kvotas.
Kandidātralliju jaunā kārtība
Turpmāk kandidātrallijam jānotiek gadu pirms paredzamās debijas WRC kalendārā, taču ne vēlāk kā deviņus mēnešus pirms starta pasaules čempionātā.

Foto: Bitto Zsolt
No 2026. gada pusdienas serviss tiks saīsināts no 40 līdz 30 minūtēm. Tāpat tiks ieviesti skaidri sodi par ātruma slāpētāju ''pārbīdīšanu'' – pilnībā pārvietots ātruma slāpētājs nozīmēs automātisku piecu sekunžu sodu. Strīdi par ātruma slāpētāju noteikumiem aktualizējās pēc incidenta Centrāleiropas rallijā, kur Elfins Evans saņēma piecu sekunžu sodu par siena ķīpas aizskaršanu.
Ierobežots Shakedown braucienu skaits
Visiem ne-Rally1 dalībniekiem Shakedown iebraucieni tiks ierobežoti līdz diviem braucieniem.









