profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Tanaks: Iespējams, daļa vaina jāuzņemas arī man

Go4speed 18.06.2025 - 23:15 Tanaks: Iespējams, daļa vaina jāuzņemas arī man
Foto: www.facebook.com/otttanakfanpage

Aizvadītajos WRC rallijos Hyundai WRC komandai ir grūtības attīstīt savu auto līdz visaugstākajam līmenim. To arī apliecina rezultāti, kur šīs sezonas visos sešos posmos uzvaras svinējuši Toyota braucēji.

Šī Hyundai nav jauna problēma – šī problēma Hyundai rallija automašīnām ir vilkusies jau labu laiku. Mašīna dažos rallijos un apstākļos darbojas lieliski, bet citos tā vienkārši nerīkojas, kā to vēlētos braucēji. Hyundai Rally1 auto prasa nepārtrauktu un ļoti precīzu regulēšanu, lai iegūtu maksimālu veiktspēju.

Foto: www.facebook.com/otttanakfanpage

''Tāda ir situācija šobrīd – atkal, logs, kurā auto darbojas labi, ir diezgan šaurs,'' portālā rallyjournal.com citēts Hyundai braucējs Ots Tanaks. ''Protams, mēs mainām lietas, mainās rallija segums, bet man katru reizi tas ir kā jauns auto. Tāpēc arī katru rītu saku, ka vajadzīgs laiks, lai atkal pie tā pierastu. Man tas vienkārši nav dabiski.''

Tanaks gan apzinās, ka problēma ne vienmēr ir tikai automobilī. Dažreiz vaina ir starp sēdekli un stūri. ''Komandas biedriem viss ir bijis kārtībā. Viņi tik daudz nesūdzas, tāpēc, iespējams, daļēji vaina ir arī manī,'' godīgi atzīst Tanaks.

Viņš nespēj nosaukt vienu konkrētu aspektu, kas nedarbojas. ''Domāju, ka tā ir virkne lietu kopā, bet vispārīgi – rallija auto parasti ir plašāks darbības logs, kur tas strādā labi dažādos apstākļos. Mūsu auto, vismaz priekš manis, ir pārāk kaprīzs. Un tas var mainīties pat no viena ātrumposma uz nākamo,'' viņš skaidroja. 

Foto: www.facebook.com/otttanakfanpage

Pasaules rallija čempionāts turpināsies pēc Jāņiem ar Akropoles ralliju Grieķijā. Līdz tam Hyundai būs jāatrod kāds risinājums – lai gan Tanaks necer uz brīnumiem. ''Nezinu. Mēs ar to strādājam jau četrus gadus, un tā vienmēr ir bijusi tā pati problēma. Protams, šis jaunais šasijas rāmis ir palīdzējis dažos apstākļos, īpaši vietās ar sliktu saķeri. Bet vēl ir lietas, kas jāuzlabo.''

Toyota šosezon ir uzvarējusi visos sešos rallijos – un tas nav nejauši. Tanaks, visticamāk, būtu uzvarējis Portugālē, ja nebūtu bijusi stūres pastiprinātāja kļūme. ''Toyota, protams, ir uzstādījusi ļoti augstu latiņu – gan tehniski, gan ar braucējiem. Viņi ir ļoti spēcīgi. Tātad arī mums ir jācenšas sasniegt visaugstāko līmeni. Citādi viņus ir ļoti grūti pārspēt. Tāds vienkārši ir šis darbs,'' nobeidz 2019. gada pasaules čempions.

PIEDALIES RALLY BUHARIKI WRC PROGNOŽU SPĒLĒ!

Kopvērtējums:

Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png go4speedshop-0630.png