Mārtiņš Sesks. Foto: Gary Fothergill
Viens no vadošajiem rallija žurnālistiem Deivids Evans portālā Dirtfish prāto, vai no Mārtiņa Seska šogad var sagaidīt, kad viņš cīnīsies par goda pjedestālu. Sesks 2024.gadā, debitējot pie Rally1 stūres, sevi pierādīja ļoti iespaidīgi, taču Evans un M-Sport Ford vadītājs Ričards Mileners, kurš bija viens no galvenajiem cilvēkiem, kas palīdzēja Seskam šogad atgriezties Rally1 līmenī, atzīst, ka pjedestāls pagaidām ir pārāk augsts mērķis, īpaši tādos izaicinošos rallijos kā Itālijas rallijs Sardīnijā.

Sardīnijas WRC ātrumposms. Foto: Martins Sesks Rally
"Sacensties pasaules rallija čempionāta priekšgalā ir sasodīti grūts darbs, īpaši, ja visu laiku neesi mašīnā un nebrauc sacensībās regulāri. Jā, Sesks startēs piecus posmus pēc kārtas, taču viņš joprojām sacenšas ar puišiem, kuri automašīnā pavada daudz vairāk laika, un šie puiši ir ātri. Toyota braucēji ir ļoti ātri, un arī Hyundai lēnām sāk tuvoties saviem sīvākajiem konkurentiem.''
''Šajā rallijā no Mārtiņa, ja laikapstākļi būs labvēlīgi un viņa pozīcija uz ceļa būs izdevīga, iespējams, mēs varētu redzēt vēl kādu ātrāku rezultātu, taču, kamēr mēs vēl mācāmies, kā darbojas riepas vēl vienā jaunā rallijā, ir ļoti grūti kaut ko prognozēt.''

Foto: João Ricardo Branco
Sesks šosezon neaizvada pilnu sezonu, tāpēc komandas vadītājam tika uzdots jautājums, vai nepieciešamības gadījumā Seskam varētu tikt dots uzdevums palaist garām kādu no komandas pilnas slodzes braucējiem, lai viņi varētu iegūt vairāku punktus, Mileners skaidri paziņoja, ka "Noteikti nē. Neliela sāncensība komandā ir labi, jo tā spiež pārējos braucējus braukt ātrāk. Mūsu komandā joprojām valda laba atmosfēra, un tas ir galvenais. Mēs vēlamies strādāt aktīvi, un šī konkurence komandā ir veselīga. Mēs turpināsim dalīties ar visu informāciju un datiem, tas nemainīsies.''