profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Hyundai: Mums ir vajadzīgi jaunie noteikumi, un pēc iespējas ātrāk

Go4speed 08.04.2024 - 22:43 Hyundai: Mums ir vajadzīgi jaunie noteikumi, un pēc iespējas ātrāk
Foto: Vladislav Maschl

Hyundai komandas vadītājs Sirils Abitebuls apgalvo, ka Hyundai nebūs iespējams nākamgad paveikt "labu darbu" saskaņā ar FIA plānu tikai jūnijā ratificēt 2025. gada pasaules rallija čempionāta noteikumus.

Bijušais Renault Formula 1 vadītājs ir paudis savu neapmierinātību par priekšlikumiem, kuru dēļ komanda jau ir spiesta atteikties no investīcijām i20N Rally1 automobiļa plānotajā 2025. gada attīstībā. Abitebuls apgalvo, ka atjauninājumi ir kļuvuši lieki, jo nākamgad ir ierosinātas tehniskās izmaiņas, lai Rally1 tuvinātu Rally2 automašīnām. Atgādināsim, ka Rally2 dalībniekiem, kuri vēlēsies sacensties ar Rally1 automašīnām, būs pieejams speciāls komplekts, kas maksās aptuveni 5000 eiro.

Jūnijā Pasaules autosporta padome balsos par plašu priekšlikumu sarakstu, tostarp jauniem 2025. un 2027. gada Rally1 noteikumiem, tāpēc WRC komandas ir nobažījušās par īso termiņu, kas būs nepieciešams, lai pabeigtu darbu pie jaunā auto un lai tas būtu gatavas nākamajam gadam.


Foto: Eric Santos Photography

"Vēlos tikt skaidrībā ar šiem noteikumiem, un man jāsaka, ka mums ir nepieciešams noteikumu apstiprinājums. Šobrīd mēs atrodamies nenoteiktības laikā, un nenoteiktība nevienam nenāk par labu,'' iesāk Sirils Abitebuls. "Ir ļoti svarīgi, lai Pasaules motoru sporta padome ļoti ātri ratificētu noteikumus, lai mēs varētu vienkārši strādāt pie šo noteikumu izpildes. Manuprāt, jūnija laiks vienkārši nav iespējams, lai mēs varētu paveikt labu darbu nākamajam gadam.''

"Esmu pārliecināts, ja FIA ir nepieciešams ātrāks lēmums, viņi var atrast veidus. Viņiem ir jāsaprot, ka noteikumu ratificēšana jūnijā automašīnai, kas jāprojektē, jātestē un jāapstiprina līdz janvārim, nav daudz laika, lai izstrādātu, uzbūvētu, pārbaudītu un apstiprinātu. Mēs runājam par būtiskām izmaiņām automašīnā, jaudas, svara sadalījumā un aerodinamikā. Nevēlos to izteikt skaitļos, bet tās ir milzīgas pārmaiņas. Es zinu, ka mēs neesam Formula 1, bet rallijā aerodinamika joprojām ir svarīga, un mēs runājam par līdzsvara izmaiņām, un mums ir labi jāstrādā ap to. Ir vadlīnijas, bet tagad mums ir vajadzīgi noteikumi, un pēc iespējas ātrāk."


Foto: Honza Froněk

Abitebuls arī apstiprināja, ka Hyundai būs ļoti grūti glābt kaut ko no sava nākamā gada projekta. "Izmaiņas, par kurām mēs domājām, bija diezgan apjomīgas, un man ir aizdomas, ka tās būs grūti iepludināt jaunajā automašīnā. Mums būs ļoti grūti pārnest daļu no paveiktā darba, kas ir ieguldījums, ko Hyundai nolēma veikt autosportā. Ir vilšanās, ka esam ieguldījuši finanšu resursus projektā, kurš neeksistēs.''

"Mēs vēl neesam nonākuši pie secinājuma [par 2025. un 2026. gada noteikumiem], tāpēc mēs strādājam un sadarbojamies ar FIA. Mēs joprojām cenšamies panākt, lai mūsu viedoklis tiktu uzklausīts visās sanāksmēs, kurās mēs piedalāmies. Mums ir nepieciešams ļoti ātrs procesa noslēgums, pretējā gadījumā tas beigsies ļoti sarežģītā situācijā mums visiem."
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png