profile
register
facebook
youtube
twitter instagram

Slavenais rallija menedžeris: Tanaka stils ir par visu čīkstēt

Go4speed 26.09.2022 - 15:02 Slavenais rallija menedžeris: Tanaka stils ir par visu čīkstēt
Foto: Twitter / @buagsports

Viens no šī brīža aktuālākajiem jautājumiem pasaules rallija čempionāta (WRC) seriālā ir, kur nākamgad startēs 2019. gada pasaules rallija čempions Ots Tanaks. Šo tēmu nesen šķetināja WRC pieredzes bagātākais stūrmanis Mika Antila (220 starti WRC) un rallija pasaulē slavenākais menedžeris Timo Jouki, kurš savulaik strādājis un strādā ar tādām Somijas rallija zvaigznēm kā Juhu Kankunenu, Tomiju Makinenu, Miko Hirvonenu, Jari-Mati Latvalu, Tēmu Suninenu un tagad arī Kalli Rovanperu.

Kā vēsta sport.postimees.ee, tad sarunas laikā abi somi apsprieda Tanaka iespējamo atgriešanos ''Toyota'' komandā, no kuras Ots Tanaks pēc 2019.gada WRC čempiontitula izcīnīšanas aizgāja ar skaļu blīkšķi. Jouki neuzskata Tanaka atgriešanos ''Toyota'' vienībā par pārāk iespējamu, taču tas nav pilnībā izslēgts. ''Tanaka stils ir par visu čīkstēt. Viņš arī ''Toyota'' komandai izteica ļoti negatīvus komentārus par automašīnu. Cik esmu sapratis, arī ar ''Toyota'' vienības cilvēkiem viņš nesapratās,'' stāsta Timo Jouki.


Jouki un Suninens

Jouki piebilda, ka nevajadzētu pārāk daudz lasīt Tanaka kritiskās piezīmes par ''Hyundai'', jo tāds ir viņa stils.

Tikmēr Antila, kurš arī ''Toyota'' pārstāvēja 2018. un 2019. gadā, Tanaku neuzskata par problemātisku braucēju. "Man nekad ar viņu nebija nekādu problēmu. Ar viņu varēja atklāti runāt par visu. Protams, es viņu netraucēju ar jautājumiem par mašīnas regulējumiem. Viņam toreiz vienkārši nebija labas attiecības ar komandas vadītāju (Makinenu), kas gadu gaitā tika atspoguļots arī presē.''

Antila piebilda, ka Tanaks patiesībā ļoti labi saprotas ar Japānas autoražotāja vadošajām personām. "Neviens neaizgāja, aizcirtot durvis, gluži pretēji - viņam tika teikts, ka viņš nākotnē vienmēr var atgriezties."


Makinens un Tanaks. Foto: Reuters

Runājot par iespējamo Tanaka pārcelšanos uz M-Sport, Antila uzskata, ka tā būtu reāla iespēja, ja britu komanda atkal varētu saņemt pienācīgu (finansiālu) atbalstu no ''Ford''. "Ja Tanaks tur pelnītu tādu pašu algu kā ''Hyundai'', es redzētu viņu M-Sport komandas sastāvā," turpina bijušais Latvalas stūrmanis.

Jouki gan netic, ka šāds scenārijs izdotos. ''M-Sport neuzņemsies tādu risku, ka maksās Tanakam kaut ko tuvu tam, ko pašlaik viņam maksā ''Hyundai''. Pat [Sebastjans] Ožjē M-Sport nesaņēma tādas summas,'' sacīja menedžeris, kurš iespēju, ka Tanaks turpinās braukt ''Hyundai'' sastāvā, uzskata par ļoti reālu, jo atalgojums tur esot vislabākais, un tādēļ ir vērts ar šo mašīnu censties cīnīties par uzvarām.

Tāpat Anttila neizslēdz iespēju, ka Tanaks varētu beigt karjeru. "Manuprāt, tas nemaz nav neiespējami, jo ir sajūta, ka Otam viss braukšanas prieks ir pazudis.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri: