profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Mikelsens raugās M-Sport komandas virzienā

Go4speed 04.02.2021 - 09:52 Mikelsens raugās M-Sport komandas virzienā
Andreas Mikelsens. Foto: Honza Fronek

Šobrīd M-Sport WRC komanda piedzīvo ne tos vieglākos laikus. Lai arī komandas īpašumā ir auto, kas var cīnīties par uzvarām, M-Sport pilotu sastāvs to šobrīd neatļauj. Kamēr Toyota un Hyundai saviem braucējiem maksā algas, M-Sport braucēji paši spiesti meklēt līdzekļus, lai varētu braukt WRC čempionātā.

Plānots, ka 2022.gadā WRC piedzīvos lielas izmaiņas, jo WRC čempionātā plānots startēt ar jaunās paaudzes “Rally1” automašīnām. Kas notika iepriekš, kad WRC ienāca jaunās paaudzes mašīnas? 2011.gadā, kad WRC sāka startēt jaunās ''Ford Fiesta RS WRC'', pirmajā rallijā (Zviedrijas WRC) uzvaru svinēja M-Sport pilots Miko Hirvonens. 2017.gadā, kad WRC sākās jaunā ēra, Sebastjans Ožjē ar ''Ford Fiesta WRC'' kļuva par čempionu. Arī ar ''Fiesta S2000'' līdzīgs stāsts. M-Sport vienmēr, kad WRC notikušas izmaiņas, spēja piedāvāt auto, ar kuru var cīnīties par visaugstākajiem rezultātiem.


Sebastjans Ožjē. Foto: Bogdan Barabas

Un tieši tāpēc norvēģis Andreas Mikelsens, kurš šobrīd varētu būt ātrākais R5 klases braucējs, cer, ka viņam 2022.gadā izdosies atgriezties WRC rūpnīcas komandā, un šobrīd viņš tēmē uz M-Sport komandu.

''Mēs zinām, ka 2022.gadā WRC čempionātā, visticamāk, nebūs jaunu ražotāju. Tāpat mēs zinām, ka M-Sport vienmēr ir ļoti, ļoti labs. Atceraties 2017.gadu, kad Ožjē ar ''Ford Fiesta WRC'' kļuva par čempionu un palīdzēja M-Sport izcīnīt ražotāju kausu? M-Sport vienmēr ir spēcīgs uzreiz, un tikai vēlāk citi ražotāji, kuru budžeti ir lielāki, panāk M-Sport. Personīgi man M-Sport ir ļoti laba vieta, kurā atrasties 2022.gadā,'' saka Andreas Mikelsens.

Mikelsens piebilda, ka labprāt strādātu pie 2022. gada specifikācijas Puma automašīnas izstrādes. Kā ziņo DirtFish, tad, visticamāk, 2022.gadā tieši Puma aizstās Fiesta rallija automašīnu.


Andreas Mikelsens Montekarlo rallijā

''Kamēr nekas netraucē, esmu gatavs strādāt [M-Sport] labā. Man ir liela pieredze, izstrādājot rallija automašīnas. Esmu daudz strādājis ar Volkswagen, Citroën, Škoda, kā arī Hyundai. Jūs zināt, ka šis gads man ir tāds, kuru ceru izmantot kā tramplīnu, lai nākamgad atgrieztos WRC. Vēlos atgriezties WRC, un, kā jau teicu, M-Sport ir ļoti laba vieta, kurā atrasties."

Kā vēsta DirtFish, tad pēc Montekarlo WRC rallija "Hyundai Motorsport" komandas vadītājs Andrea Adamo ļoti uzslavēja savu bijušo komandas braucēju pēc viņa dominējošās uzvaras WRC2 klasē. Visticamāk, arī Adamo par nākamo sezonu izrādīs lielu interesi par Mikelsenu.

Jāpiebilst, ka lielāko 2020.gada rallija sezonas Mikelsens izlaida, rallijā braucot vien gada izskaņā. Neskatoties uz lielo pauzi, norvēģis pagājušā gada izskaņā un šīs sezonas ievadā demonstrē lielisku ātrumu. Savos pēdējos četros rallijos Mikelsens ir izcīnījis uzvaras Ungārijas ERČ, uzvarējis Moncas WRC rallijā WRC3 klasē (bija ātrākais starp visām R5 klases mašīnām), kā arī uzvarēja Montekarlo WRC2 klasē. Arī šajā rallijā norvēģis bija ātrākais starp visām R5 klases mašīnām.

Mikelsena vlogs par Montekarlo ralliju:
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png