profile
register
facebook
youtube
twitter instagram

Hyundai rūpnīcas komanda varētu pamest WRC

Go4speed 22.10.2020 - 11:58 Hyundai rūpnīcas komanda varētu pamest WRC
Foto: Hyundai Motorsport

Kā ziņo portāls Dirtfish, tad ''Hyundai Motorsport'' varētu pamest pasaules rallija čempionātu (WRC), lai, sākot ar 2023.gadu, pārietu uz citām sporta automašīnu programmām. Tiek ziņots, ka ''Hyundai'' jau nākamā gada beigās varētu pamest WRC pirms nākamās paaudzes hibrīddzinēju Rally1 automašīnu ierašanos WRC čempionātā.

Kā portālam Dirtfish atklāja avoti no ''Hyundai'' un ''Hyundai'' sporta automašīnu programmas, tad pieaug spekulācijas par ''Hyundai'' iespējamo aiziešanu no WRC un pāriešanu uz sporta automašīnu programmu. ''Hyundai'' šobrīd mērķē Lemānas 24 stundu sacīkšu virzienā, taču ir skaidrs, ka ''Hyundai'' klientu sacīkšu nodaļa turpinās darbu rallijā. Atgādināsim, ka trešdien ''Hyundai'' atklāja jauno ''i20 N'', kas aizstās šī brīža R5 automašīnas. Šī automašīna būs paredzēta startiem Rally2 ieskaitē. Tāpat drīzumā sekos ziņas par ''Hyundai'' ''i20'' automašīnu, kas būs paredzēta Rally3 ieskaitei.


Foto: Hyundai Motorsport


''Hyundai Motorsport'' vadītājs Andrea Adamo atteicās sīkāk komentēt izskanējušās runas par ''Hyundai'' lielās komandas aiziešanas no WRC. ''Jūs varat rakstīt, ko vēlaties. Es teiktu tā, ka šo hibrīda lietu (WRC no 2022.gada sezonas plāno ieviest elektrifikācijas jeb hibrīda automašīnām paredzētos noteikumus) ir grūti izdarīt tagad, tas ir pārāk īss laiks. Es uztraucos.''

Uz jautājumu, vai ''Hyundai'' varētu pāriet uz startēšanu Lemānas 24 stundu sacīkstēs (tiek minēti arī starti pasaules izturības un GT3 čempionātos), Adamo atbildēja, ka ''Ir apsveicami jebkādi autosporta veidi, kas var parādīt spējas, tehnoloģijas un lietas, ko ''Hyundai'' var darīt pasaulē.''

Dirtfish secina, ka Adamo ir mudinājis FIA atlikt 2022. gada jauno tehnisko noteikumu ieviešanu, tāpat kā to ir atlicis F1 čempionāts, bet IndyCar nolēmis hibrīda maiņu atlikt līdz 2023. gadam. Adamo uzstāj, ka pašreizējā koronavīrusa skartajā ekonomiskajā situācijā pareizākais veids būtu gaidīšana.


Foto: Hyundai Motorsport

Tikmēr FIA rallija direktors Īvs Meitons joprojām ir uzticīgs hibrīda tehnoloģijām. ''Raugoties nākotnē, galvenais ir Rally1 filozofijas elementi. Pirmkārt, hibrīda un ilgtspējīga tehnoloģija; otrkārt, drošības uzlabošana un, treškārt, izmaksu samazināšana. Tagad tas ir vēl svarīgāk nekā tad, kad mēs sākām ar šiem noteikumiem strādāt pirms diviem gadiem.''

''Hibrīdauto ieviešana bija galvenais faktors, lai panāktu ražotāju apņemšanos startēt čempionātā 2022. gadā, un tāpēc nav iespējams domāt par šīs tehnoloģijas ieviešanas atlikšanu,'' nobeidz Meitons.

Atgādināsim, ka nākamgad WRC čempionātā būs šādas ieskaišu klases:
Rally1 - WRC (4WD)
Rally2 - R5 (4WD)
Rally3 - jauna 2021.gada klase (4WD)
Rally4 - R2 (2WD)
Rally5 - R1 (2WD)
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
motul-partner-3110.pngriepascom2-4212.pngape-logo-0328.pngar-4809.pngbatcc-0816.pngnrs-4325.pngvagi-2128.pngsrt-5914.pngbmp2-1740.pngadrem-2024.png