Foto: Aigars Tīdmanis/Go4speed
 Ivars Vasaraudzis, kurš šoreiz "BTA Rally Talsi" bija redzams skatītāju  rindās, pēc aizvadītā rallija portālam "Go4speed" atzina, ka viņu šajā  rallijā atkal patīkami pārsteigusi Raimonda Kisiela ekipāža.
 Jau vēstījām, ka Vasaraudzis "BTA Rally Talsi" nestartēja vairāku  apstākļu sakritību dēļ (nebija pieejama automašīna). Taču pēc "BTA Rally  Talsi" organizatoru lūguma Ivars kopā ar Krišjāni Cauni bija žūrijā,  kas pilsētas dopā vērtēja sportistu iespaidīgākos un atraktīvākos  lēcienus speciāli izveidotajā mākslīgajā tramplīnā.
 "Nebiju kādu laiku vērojis ralliju no malas, bet iespaidi bija labi -  rallijs labi noorganizēts, daudz skatītāju," sarunā ar portālu  "Go4speed" stāsta Ivars Vasaraudzis. "Protams, pats labāk gribēju  braukt, taču šoreiz ralliju biju spiests vērot no malas.  Pašam izdevās  apmeklēt vairākus posmus. Uz Talsu ralliju bija atbraucis arī Jari  Ketomā menedžeris (Ari Vatanena dēls), kurš bija pārsteigts par to, cik  daudz skatītāju brauc uz ralliju un par to cik viņi pie mums ļoti mīl  autosportu."
 Vasaraudzis atzīst, ka Kisiels šajā rallijā vēlreiz nostiprināja viņa  pārliecību, ka Raimonds var un māk braukt ātri. "Tāds liels pārsteigums  par kādu konkrētu ekipāžu nav, taču atkal patika, kā brauca Kisiels.  Visu ralliju viņš brauca stabili un turējās trijniekā. Protams, ar lielu  interesei vēroju kādi būs rezultāti Andim Neikšānam, Jānim Vorobjovam,  Aivim Eglem un Jānim Feldmanim. Gribēju redzēt, kā viņiem ar "Evo X" ies  vasarā. Arī Māris Neikšāns malacis - pirmās sacīkstes ar "Evo X" un  uzreiz pjedestāls. Viņš parādīja, ka var būt ātrs un konkurētspējīgs."
 Lai arī "BTA Rally Talsi" Ivars trasē nedevās, sportists atzina, ka šo  to no konkurentiem varēja pamācīties. "Talsos vienkārši vēroju ralliju,  bet, protams, no malas arī nedaudz paskatījos, kā kurš, ko dara, kā  izbrauc kādu konkrētu līkumu. Kaut kādas atziņas, protams, ka varēja  atrast. Un ne tikai no tiem ātrākajiem braucējiem. Redzēju gan pigorus,  gan arī guvu vērtīgas atziņas (smejas). Cerams, ka kaut kas noderēs."
 Runājot par skaistākajiem un atraktīvākajiem lēcieniem, Vasaraudzis  atzīst, ka izvēlēties vienu konkrētu ekipāžu bija samērā grūti. "Ja  runājam par pilsētas mākslīgo tramplīnu un atraktīvākajiem lēcieniem,  tad bija pagrūti izvēlēties uzvarētāju. Bez jau pieminētā uzvarētāja  (Krievijas ekipāža Igors Grušelevskis/Jans Poedinkovs) atmiņā palika  Valts Zvaigzne, kurš skaisti leca. Tāpat atmiņā palika Egīls un Māris  Īles. Neatceros, kas ar to mašīnu brauca, bet oranžā hondiņa palika atmiņā. Prieks par Aleksandru Novoselovu ("Skandi Rallija  Komanda"), kuram arī nedaudz palīdzu ar padomu un ar braukšanu. Viņš  mani tā pārsteidza, ka pat nedaudz sabijos. Kā mēs ar viņu pirms tam  sarunājām, tā viņš arī šajā tramplīna visu izdarīja. Taču, protams, bija  vēl daudz labu un skaistu lēcienu. Nebija viennozīmīgi viegli  izvēlēties labāko un atraktīvāko."
 Tāpat sportists paslavēja Ketomā un jauno "R4" automašīnu. "Protams,  Ketomā, izmantojot savu meistarību un pasaules rallija čempionāta  pieredzi, apliecināja "R4" mašīnas potenciālu un ātrumu. Protams, ir vēl  ko pieregulēt un pamainīt tai mašīnai, taču kopumā mašīna ir ļoti  konkurētspējīga un ātra. Paliek tikai braukšanas vaina," tā  Vasaraudzis. 
 
		
		



 
	 


 
		


