Foto: Kin Marcin / Red Bull Content Pool
M-Sport klientu programmas joprojām uztur rallija projektus, taču Dakaras rallijreidā M-Sport jāspēj nodrošināt ''Ford'' vienībai uzvaru.
Nav noslēpums, ka M-Sport dalība WRC pamatā balstās uz klientu automašīnu pārdošanu. ''Ford'' piedāvā tehniku katram līmenim un katram rallija pasaules nostūrim.
M-Sport kā ne-rūpnīcas komandai spožākais mirklis WRC noteikti bija 2017.gads ar vēsturisku čempiontitulu gan pilotu ieskaitē (Sebastjans Ožjē), gan ražotāju kausā. Taču noteikti nevar aizmirst arī 2014.gadu, kad Portugāles WRC no 84 ekipāžām startam bija pieteikušās 40 ''M-Sport'' Ford Fiesta automašīnas!

Miko Hirvonens. Foto: Pavel Kacerovský
Lai arī M-Sport vēlas uzvarēt katru nedēļas nogali, tieši komerciālie panākumi un automašīnu pārdošana ļauj komandai turpināt cīņu WRC.
Loģiski šķistu, ka līdzīgu modeli varētu izmantot arī pasaules rallijreidos. Ford Raptor T1+, ko būvē M-Sport, šobrīd ir ļoti pieprasīts, un privātie braucēji stāv rindā pie Dovenbijas Halles durvīm.
Taču šoreiz stāsts ir citāds. M-Sport vadītājs Malkolms Vilsons portālam DirtFish saka: ''Mums Dakaras rallijreidā būs septiņas mašīnas – četras rūpnīcas un trīs privātās. Godīgi sakot, to varēja būt vēl daudz vairāk, bet man ir jāpilda skaidrā Ford vadības prasība. Ford vadītājs Džims Fārlijs ir izteicies nepārprotami - Viņš grib uzvarēt Dakāru. Tas ir galvenais fokuss.''

Foto: Kin Marcin / Red Bull Content Pool
Viņš uzsver, ka nākotnē Raptor privāto komandu skaits pieaugs, taču: ''Es negribu izšķīdināt mūsu spēkus. Prioritāte ir uzvara, nevis maksimāli daudz klientu.''

Foto: www.facebook.com/martinprokopofficial









