profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Mārtiņš Lagzdiņš: Esmu pirmais, kurš iesvētīja Biķernieku trases jauno apmali (FOTO)

Kārlis Ozoliņš 18.08.2015 - 22:31 Mārtiņš Lagzdiņš: Esmu pirmais, kurš iesvētīja Biķernieku trases jauno apmali (FOTO)
Mārtiņš Lagzdiņš. Foto: No sportista privātā arhīva

Pagājušās nedēļas nogalē Rīgā norisinājās liels notikums autosporta piekritēju vidū – tika atklāta rekonstruētā Biķernieku trase. Par iespaidīgo atklāšanu parūpējās lielais skaits “Dzintara Aplis” vēsturisko automobiļu sacensību dalībnieki, ar sīvām sacīkstēm aizvadot treniņbraucienus sestdienā un sacensības svētdienā.

Pirmajos treniņos neveiksme piemeklēja “VOLGA” klases kopvērtējuma līdera Ainara Šēnfelda automašīnu, kad tika iegūts ievērojams dzinēja defekts. Ainars nevēlējās šīs sacīkstes laist garām un naktī no sestdienas uz svētdienu pārsteidzošā kārtā paspēja ne tikai atrast, bet gan arī ievietot citu dzinēju savā automašīnā un veiksmīgi aizvadīt svētdienas sacīkstes.


Ainars Šēnfelds. Foto: Mike Motorov

''Par dzinēju liels paldies jāsaka Antonam Dolgopolovam, kurš piedāvāja savu rezerves motoru. Pa nakti to iecēlām automašīnā un deviņos no rīta to iedarbinājām. Uzreiz jutu, ka dzinējs nav regulēts, taču ik pa laikam pielikām roku un jutu, ka tas sāk dziedāt! Šim dzinējam noteikti ir potenciāls, atlicis tikai to saregulēt un pilnībā savest kārtībā,” patiesi apmierināts par veiksmīgo dzinēja maiņu un aizvadītajām sacīkstēm izteicās Ainars Šēnfelds.

Ievērojams skaits apdzīšanu bija redzams cīņā starp Volgām, kur ātrākos apļus uzstādīja Andrejs Paupers, taču Andreju otrajā braucienā piemeklēja dzinēja defekts un ar ievērojamu dūmu mākoni viņš izstājās no sacensībām. “Pirmajā braucienā izdevās vinnēt un arī otrajā pārliecinoši atrāvos. Arī tad viss bija labi, bet nu, kaut kā neiet... Pēdējās trīs gonkās izstāšanās. Dzelzis ir dzelzis!” apbēdināts par neveiksmju sēriju izteicās Andrejs Paupers.


Andrejs Paupers. Foto: Valdis Zāgeuss, Go4speed

“VAZ 1300” klasē pārliecinoši ātrākais bija Mārtiņš Lagzdiņš, taču avarēšana pirmajā braucienā viņam atņēma lielu daļu punktu. ''Cīņa ar Laipnieku ilga, ja nemaldos, četrus apļus. Mēģināju viņu visādos veidos apdzīt līdz mirklim, kad vienā no apļiem uz finiša taisnes sanāca ar labāku ātrumu iekārtoties “elkoņa” iekšmalā, līdz pēkšņi saņēmu spēcīgu triecienu pa aizmugures daļu un vienā mirklī sagriezos, kā rezultātā laikam biju pirmais cilvēks, kas iesvētīja jauno trases apmali,” ar smaidu uz sejas par neveiksmi pirmajā braucienā izteicās Mārtiņš Lagzdiņš.


Mārtiņa Lagzdiņa sasistais auto. Foto: Valdis Zāgeuss, Go4speed

Arī par jauno trasi braucēji izteicās tikai un vienīgi pozitīvi. Drošības sajūta braucēju skatījumā ir daudz lielāka nekā iepriekš, kā arī trases segums ļauj attīstīt lielāku ātrumu. ''Atklāti sakot, trase bija ļoti forša! Ātrums palicis lielāks un ir baigais adrenalīns. Elkonī ir lielāka drošības sajūta, jo apkārt ir liels plašums un iespēja ātrāk sabremzēties. Jaunie borti nostrādāja pārsteidzoši,'' smejoties par jauno trasi izteicās Mārtiņš Lagzdiņš.

Nākošais “Dzintara Aplis” posms norisināsies 12. un 13. septembrī, Biķernieku trasē.

Visi rezultāti pieejami ŠEIT:
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png