profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

ASRT: Lukjaņuks nākamgad ar Citroen DS3 R5 plāno startēt vairākos WRC posmos

Mārtiņš Jankovskis 10.12.2013 - 19:49 ASRT: Lukjaņuks nākamgad ar Citroen DS3 R5 plāno startēt vairākos WRC posmos
Aleksejs Lukjaņuks līksmo pēc Somijas WRC rallijā izcīnītās uzvaras Klasē 3. Foto: ASRT

Pirmdien portāls Go4speed Jums piedāvāja sarunas pirmo daļu ar ASRT komandas vadītāju Aināru Igaveņu, kurā komandas vadītājs atskatījās uz aizvadīto sezonu, kā arī pastāstīja par nesen iegādāto Citroën DS3 R3T automašīnu. Šajā reizē piedāvājam sarunas otro daļu, kurā vairāk uzzināsiet par to, kādi ir ASRT komandas plāni 2014. gadam.

Tad jājautā, vai nākamgad mēs Lukjaņuku redzēsim ASRT komandas sastāvā un vai viņš ir gatavs labot šīs kļūdas?
Šobrīd situācija ar viņu ir tāda, ka viņš ir gatavs labot šīs kļūdas. Ir elementāra lieta – tu vari būt ļoti ātrs, bet tajā pašā laikā arī nestabils. Ir daudz ātru sportistu, bet rallijā ir vajadzīga stabilitāte, lai tu tiec līdz finišam, nevis skrien un beigās izstājies. Šobrīd varu atklāt, ka viņš brauks mūsu komandas sastāvā.

Kādi tad ir Jūsu komandas nākamā gada plāni?
Ar Lukjaņuku nākamgad daudz trenēsimies un plānojam braukt četros WRC posmos. Viens no posmiem noteikti būs Somijā. Visticamāk, brauksim arī Polijas WRC rallijā, bet par pārējiem skatīsimies vēlāk.


Ar šādu mašīnu nākamgad WRC posmos plāno startēt Lukjaņuks. Foto: facebook.com/ds3.r5

Cik saprotu, tad Lukjaņuks šajos plānotajos WRC posmos brauks ar jauno Citroen DS3 R5?
Jā, tieši tā.

Kā Jums kā komandas vadītājam izskatās, vai ar šo R5 Lukjaņuks spēs būt tikpat ātrs, kā ar N4?
Domāju, ka viņš ar šo R5 rādīs daudz lielākus brīnumus. Pieļauju, ka viņš varētu būt vēl ātrāks par kādiem 20%. Ja viss labi ies, pieļauju, ka kādā WRC posmā viņš savā klasē varētu iebraukt arī Top 3. N4 mašīna viņam vairs neder, jo viņš no tās ir izspiedis visu, ko var izspiest.

Kas notiks ar Latvijas posmiem?
Lukjaņuks, visticamāk, Latvijas rallijos nebrauks, jo plānā cīnīties par LRČ nav. Cik zinu, tad nebūs jau arī ar ko cīnīties. Arī Igaunijā ar Lukjaņuku neplānojam braukt.


Aleksejs Lukjaņuks. Foto ASRT Media

Bet ASRT komandas automašīnas taču mēs Latvijā un citos Baltijas rallijos redzēsim?
Jā. Mums ir pieci seši klienti, kuri ir apstiprinājuši, ka brauks mūsu komandā. Līdz ar to Latvijā un Igaunijā brauksim noteikti, tāpat kā šogad.

Kuri braucēji brauks zem ASRT karoga?
Sīms Plangi, Kaspars Koitla, Igors Bulancevs, Sergejs Popovs un vēl divi jauni klienti.

Vai kāds no šiem pilotiem brauks Liepājas ERČ rallijā?
Par Koitlu vēl nezinu, bet Plangi brauks noteikti.


Sīms Plangi vēl pie Evo IX stūres. Foto ASRT Media

Sarunas nobeigumā gribu pajautāt, vai Jums ir izskaidrojums tam, kāpēc Latvijā N4 klasē ir tik maz braucēju?
Problēma ir tajā, ka mums pēc šī brīža N4 grupas braucējiem nebija jaunatnes. Igaunijā visu laiku ir maiņa, maiņa, bet mums Latvijā jaunā maiņa aug tikai tagad, kad N4 klasē jau viss ir beidzies.

Varbūt to ietekmēja finanšu krīze?
Ļoti negribu tam piekrist, jo mums visu laiku ir bijušas problēmas ar finansēm. Vienkārši tajā brīdi visi gribēja braukt N4 grupā, bet, manuprāt, vajadzēja uzlikt uzsvaru arī uz jaunajiem. Ja tas būtu izdarīts, tad tagad jau būtu maiņa, kas aizvietotu Neikšānus, Egli un citus. Jājautā tad, kāpēc Igaunijā viss sakārtojās tā, ka ir, kas brauc gan N4, gan mazākajās klasēs?

Liels Paldies par sarunu. Novēlu Jums veiksmi, un gribētos cerēt, ka par Lukjaņuku mēs vēl dzirdēsim daudz.
Paldies. Un Par Lukjaņuku jūs vēl dzirdēsiet, dzirdēsiet (smīns).
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png