profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

'Vāģi Racing' komanda iegādājas jauno 'Ford Fiesta R5' (FOTO)

Mārtiņš Jankovskis 07.06.2016 - 23:45 'Vāģi Racing' komanda iegādājas jauno 'Ford Fiesta R5' (FOTO)
Foto: No komandas personīgā arhīva

Otrdienas vakarā Biķernieku trasē notika Minišosejas 3.posma treniņš, kurā lielu pārsteigumu sarūpēja ''Vāģi Racing'' komanda, kura uz starta izgāja ar jaunākās paaudzes ''Ford Fiesta R5'' automašīnu. Lai arī auto bija pilnīgi jauns un nezināms, Ainārs Šusts šajos treniņos uzrādīja ātrāko laiku. Otrais, zaudējot 0,3 sekundes, palika Edgars Freivalds, bet trešais – Roberts Rode.


Foto: No komandas personīgā arhīva

Pēc šiem treniņiem portāls Go4speed uz sarunu aicināja Vāģi Racing komandas īpašnieku Ali Jansonu, kurš pastāstīja, ka šis auto jebkuram interesantam būs pieejams uz īri.

Vispirms jau laikam ir jāapsveic ar jaunās spēļmantiņas iegādi.
Jā, paldies. Pēdējās dienas aizritēja vienā skriešanā, taču visu paspējām un viss ir kārtībā.

Pastāsti, lūdzu, par šo auto vairāk.
Šī ir M-Sport rūpnīcā būvētā jaunākās paaudzes ''Ford Fiesta R5'' automašīna, kas vēl pagājušajā ceturtdienā nebija salikta (smejas). Taču M-Sport puiši to ātri salika, un es to mājās pārvedu vien naktī uz pirmdienu. Šodien ir otrdiena un auto jau bija redzams trasē.


Foto: No komandas personīgā arhīva

Kādi ir šī auto parametri?
Precīzi nepateikšu, taču, kā mēs zinām, tad auto ir ļoti labs. Protams, N grupas rallija auto ir ātrāks par šo R5 auto, taču šī auto maģija ir balanss, piekare un bremzes. Īsts sporta auto, kas ir līdzīgs tam, ar kādu Eiropas rallijā brauc Ralfs Sirmacis vai Aleksejs Lukjaņuks.

Kā aizritēja pirmās sacensības?
Labi aizritēja. Protams, šādās sacīkstēs tu uzreiz uzzini šī auto mīnusiņus, taču, lai izmantotu šī auto daudzos plusus, ir vajadzīgs ilgs laiks. To arī pats pārbaudīju, jo nav viegli pēc Evo vai Subaru pārkāpt uz šādu mašīnu. Līdz šim visi, kas bija izbraukuši ar šo auto, teica, ka ir grūti pierast pie šī auto bremzēm, jo ar šo mašīnu var bremzēt ļoti vēlu. Un tā arī ir, par ko pārliecinājos pats, kad veicu nelielus testus. Auto vadās fantastiski, taču, lai pilnībā izbaudītu šī spēkrata potenciālu, ir nepieciešams laiks.


Foto: Minišoseja.lv

Jāsaka, ka debija izdevās laba – pirmās sacīkstes un uzvara.
Jā, tā sanāca, taču šie braucieni tika veikti ļoti, ļoti piesardzīgi, tāpēc rezultāts varēja būt vēl par kādām trīs vai četrām sekundēm labāks. Taču tas nebija tas galvenais mērķis atbraukt un visus pārspēt. Pašiem bija interesanti paskatīties, cik ātri iet šis auto, kā vadās, kādas priekšrocības u.t.t. Gribējām pārbaudīt šo auto, un šoreiz to sanāca izdarīt minišosejas sacensībās. Bija klients, kurš ar šo auto gribēja braukt minišosejā, tāpēc arī piedalījāmies šajās sacensībās. Kopā ar visiem treniņiem un nelieliem testiem sanāca nobraukt ap 50 kilometriem, kas priekš pirmās reizes nav maz.


Foto: Austris Photo Agency

Vai šo auto varēs izīrēt jebkurš sportists?
Jā, šī ir mūsu komandas mašīna, kuru varam piedāvāt uz jebkurām sacensībām. Tā būs īres mašīna, kura būs pieejama ne tikai latviešu sportistiem, bet arī citiem. Šoreiz šis auto bija redzams minišosejā, bet rīt, piemēram, tas var startēt jau rallijā.


Foto: Austris Photo Agency

Jums ir gan asfalta, gan grants piekares komplektācija?
Jā, mums ir gan asfalta, gan grants specifikācijas piekares, kuras arī mūsu mehāniķi var samainīt.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png