profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Bruņinieks: Ar savu 'proto žigulīti' brauksim kā parasti – tā lai sev un skatītājiem prieks

Mārtiņš Jankovskis 06.02.2019 - 18:46 Bruņinieks: Ar savu 'proto žigulīti' brauksim kā parasti – tā lai sev un skatītājiem prieks
Foto: Edgars Leonovs

Rally Sarma ar Lada Samara automašīnu skatītājus priecēs brāļi Atis un Nauris Bruņinieki. Izlaidis gandrīz visu 2017.gada un 2018.gada sezonu, Atis sacensībās atgriezās rallijā Alūksne, kur pildīja “0” ekipāžas funkcijas. Taču Rally Sarma ekipāža startēs Historic ABS ieskaitē.

Atis rallijā ar žigulīšiem brauc kopš 2010.gada, bet 2016.gadā tika iegādāta jauna Lada Samara automašīna. Diemžēl pirmajos divos 2017.gada sezonas ziemas rallijos ar šo auto Atis un Nauris piedzīvoja izstāšanos - vispirms Alūksnes rallijā regulējumu dēļ izbeidzās motors, bet pēc divām nedēļām Sarmas rallijā nācās izstāties, jo salūza viens devējs.


Foto: Veiss Photography

Sarunā ar portālu Go4speed Atis atklāj, ka, lai arī pēc operācijas viņam vēl nav ieteicams braukt rallijā, vēlme braukt un atkal izjust adrenalīnu ir lielāka. “Pēc 2017.gada ziemas sezonas izlaidu vasaru, kā arī visu 2018.gadu. It kā pēc 2017.gada ziemas sezonas mašīnai novērsu defektu un gatavu auto ieliku garāžā, ar domu braukt vasarā, taču tad man martā tika veikta muguras operācija, tāpēc nevarēju braukt. Īstenībā arī šogad nav ieteicams braukt, bet nolēmu, ka braukšu,” stāsta Atis Bruņinieks.

Arī pēc aizvadītā Alūksnes rallija Bruņinieks atzina, ka pēc rallija tika izjaukts motors, jo parādījās nezināms defekts, kuru ilgu laiku nevarēja atrast, taču pirms pāris dienām auto beidzot sāka rūkt.

Jautāts, kā bija pēc tik lielas pauzes atkal braukt rallijā, Atis saka, ka “Pa nakti braucu piesardzīgi, jo jutu, ka sen nav braukts, tāpēc pārliecības nebija. Pa dienu jau viss bija labi, bet jutu, ka stenogramma kliboja.”


Foto: Marija Photo

Lai arī sportists startēs ar Lada Samara automašīnu, Atis atklāj, ka šis auto tikai atgādina žigulīti. “No žiguļa man ir virsbūve un lukturi, bet pārējais viss ir no rokas taisīts. Man ir Proto žigulis (smejas). Priekšējo piekari taisīja Vilgars, ir uzlikti Reiger amortizatori no VW Golf II, auto ir VW lielākās bremzes, dzinējs un kārba ir no Opel. Arī spārni ir taisīti. Panelis gan ir izstrādājums no žiguļa, bet lukturi gan ir oriģināli,” turpina Bruņinieks, piebilstot, ka auto jauda ir 218 Zs un 235 Nm.

Uz jautājumu, kāds būs ekipāžas mērķis gaidāmajā rallijā, Bruņinieks piebilda, ka ''Mērķis – iesim uz starta un centīsimies iepriecināt skatītājus. Brauksim kā parasti – tā lai sev un skatītājiem ir prieks – Pedal to Metal. Gribas parādīt, ka žigulis arī var pabraukt ātri,” nobeidz Bruņinieks, kurš šajos ceļos rallijā ir braucis visvairāk.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png