profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Ķenavs Spānijas rallijā debitē ar pārliecinošu uzvaru, vietējie šokā

Mārtiņš Jankovskis 21.09.2014 - 19:43 Ķenavs Spānijas rallijā debitē ar pārliecinošu uzvaru, vietējie šokā
Foto: Artūrs Igaveņš, ASRT Media

Sestdien Mārcis Ķenavs ar ASRT komandas Mitsubishi Evo X startēja Valensijas reģionālajās rallija sacensībās. Šajā posmā uz starta izgāja vairāk nekā 70 ekipāžas, kurām bija jāveic septiņi ātrumposmi, kas kopā sastādīja 89 kilometrus.

Jau pirmajā posmā Ķenavs ar savu braukšanu un ātrumu pārsteidza ļoti daudzus, jo 15 kilometrus garajā posmā tuvākais sekotājs Santjagu Karnikers ar Ford Fiesta R5 tika apsteigts par 17,4 sekundēm. Arī nākamajā posmā ātrākais bija Ķenavs, kurš jau pēc diviem ātrumposmiem otrās vietas ieguvēju apsteidza par 32 sekundēm.

Pēc servisa parka nākamajos trijos posmos atkal nepārspēti palika Ķenavs ar Vīksnu, kuri pirms pēdējiem diviem ātrumposmiem pār otrās vietas ieguvēju jau bija iekrājuši 49 sekunžu pārsvaru. Rallija beigās Ķenavs pamainīja mašīnas regulējumus, kas nedeva vēlamo rezultātu, tāpēc posmā tika uzrādīts otrais ātrākais rezultāts, taču, beidzoties rallijam, Ķenavs bija pārliecinoši pirmais. Otrajā vietā finišēja Karnikers ar Ford Fiesta R5 (+42.8), bet trešais – Haviers Polidura ar Ford Fiesta R5 (+3:45.7).


Mārcis Ķenavs un Ričards Vīksna. Foto: Artūrs Igaveņš, ASRT Media

"Pēc aizvadītajiem testiem, kuros labi pastrādājām un guvām vērtīgu pieredzi, jau ar pirmo posmu varējām sākt braukt ātri, bet, lieki neriskējot. Tas arī izdevās. Jāsaka, ka konkurenti bija nelielā šokā, ka jau pašā sākumā esam tik daudz priekšā," portālā asrt.eu citēts Mārcis Ķenavs.

Lai arī pēdējos divos posmos tika zaudēts vienam konkurentam, Mārcis skaidro, ka tas tāpēc, ka ekipāža esot izmēģinājusi jaunus regulējumus, kas diemžēl nedeva vēlamo rezultātu. "Visa rallija laikā regulējām mašīnu. Pētījām, kā tā vadās un kā dilst riepas. Uz pēdējiem posmiem mašīnu bijām noregulējuši ne uz to pareizo pusi, kas nedeva vēlamo rezultātu, taču arī konkurenti jau bija ieskrējušies un brauca ļoti ātri."


Mārcis Ķenavs un Ričards Vīksna. Foto: Artūrs Igaveņš, ASRT Media

Mārcis atzina, ka pēc finiša konkurentiem esot bijusi liela interese par ASRT komandas automašīnu. "Pēc finiša tehniskajā pārbaudē viņi nāca un skatījās, svēra mašīnu, mērija turbīnas restriktoru, vai tiešām mūsu mašīna ir N grupas. Kopumā esam apmierināti. Bija liels prieks strādāt ar komandu, kurai bija piesaistīts inženieris, kurš ir specializējies tīri uz asfalta braukšanu, gan arī mēs ar Ričardu paveicām lielisku darbu. Iespējams, rezultāts ir pat pārāk labs, taču izpildījām un uzklausījām visus padomus, un tas deva vēlamo rezultātu. Tagad mums plānā Spānijas Nacionālā rallija čempionāta posms, kas pēc vietējo teiktā ir grūtākais rallijs visā čempionātā, jo tur ir ļoti mainīgi laika apstākļi. Taču esam labi sagatavojušies un gatavi jauniem izaicinājumiem," stāstījumu nobeidz Mārcis, piebilstot, ka braukšana pa asfaltu ir par 180 grādiem savādāka nekā pa granti, jo uz asfalta ir jāzina ļoti daudz dažādu nianšu.

Rallija rezultāti:
1 Mārcis Ķenavs/Ričards Vīksna
Lancer Evo X
58:32.400
2 Santiago CARNICER
Fiesta R5
+42.800
3 Javier POLIDURA
Fiesta R5
+3:45.700
4 Manuel MANRIQUE
Clio Sport
+4:04.400
5 Josep CLIMENT
Clio Sport
+4:16.700
6 José Manuel PENICHET
206 XS
+4:41.000
7 José María MARTÍNEZ
M3 E30
+4:59.700
8 Eugenio José CARRILLO
Clio Sport
+6:31.300
9 Germán SAIZ
M3
+6:56.300
10 Gareth TURGOOSE
Escort
+7:07.200
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png