profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Aivis Egle kļūst par iespaidīgas komandas vadītāju (FOTO)

Mārtiņš Jankovskis 27.03.2014 - 00:22 Aivis Egle kļūst par iespaidīgas komandas vadītāju (FOTO)
Staņislavs Travņikovs un Aivis Egle. Foto: Prospeed

Vairākkārtējais Latvijas rallija čempions Aivis Egle šogad nolēmis likt punktu aktīvai rallija braukšanai, taču, iespējams, kādā no posmiem Egle tomēr parādīsies. Kā ziņo Prospeed.lv, tad Aivis Egle kļuvis par Prospeed (bijušās R-Evolution) rallija komandas vadītāju, bet par finansiālo pusi atbildīgs būs Latvijas rallijos redzētais Staņislavs Travņikovs.

''Ar autosportu nodarbojos jau ilgi un brīžiem arī labi (smejas), tāpēc man sanācis sadarboties ar daudzām labām un ļoti labām komandām,'' iesāk Staņislavs Travņikovs. ''Uzzināju plusus, ieraudzīju mīnusus. Tās lietas, ko nevarēju izmainīt svešās komandās, tās realizēju savās. Paņēmu visus plusus, bet visus mīnusus pārvērtu plusos. Noderīgu un vērtīgu pieredzi guvu SRT un Neiksans Rally Sport komandās.''


Prospeed autoparks. Foto: Prospeed

''Ar Egli man jau sen izveidojās uzticīgas attiecības, tāpēc nolēmām, ka es kļūšu par komandas investoru un par vienu no klientiem, bet Egle būs komandas vadītājs. Mūsu komandā ir augsti disciplīnas standarti, punktualitāte un kārtība pret darbu. Galvenā ideja – personīgas attiecības ar klientiem, ar viņu mērķi un uzdevumiem. Individuāla pieeja un nekāda masveidība. Komandā ir investēti lieli līdzekļi, tāpēc tā ir nokomplektēta ar visu nepieciešamo.''

Egle atzīst, ka tagad viņš varēs pilnīgi koncentrēties savam jaunajam darbam. ''Rallijā esmu piedalījies apmēram 15 gadus. Aktīvo sportu tagad esmu nolicis otrajā plānā. Tagad visus savus spēkus, zināšanas un pieredzi veltīšu komandai. Tagad nodarbojos ar to, kas man patīk un ko gribu darīt. Zinu, kā uzbūvēt Mitsubishi Lancer tā, lai tas brauktu ātri. Varu būt arī treneris,'' stāsta Aivis Egle.


Staņislavs Travņikovs trasē. Foto: Prospeed
 
Prospeed ziņo, ka tā komandas vajadzībām ir iegādājusies visu pašu labāko, ko uz šo brīdi var iegādāties. Komanda ir apmēram 600 kvadrātmetrus liela bāze, kas atrodas Tukumā. Šajās telpās vienlaicīgi var apkalpot sešas automašīnas.

''Mēs esam panākuši to, ka neesam atkarīgi no citiem, tāpēc mums ir viss nepieciešamais, lai varētu strādāt, būvēt un apkalpot. Aivis nodarbosies ar komandas vadīšanu un ar tehniskiem jautājumiem, jo viņam ir liela pieredze. Mans uzdevums – idejas, finansēšana un visu lietu pārbaudīšana uz saviem pleciem, kā vienam no klientiem,'' turpina Staņislavs.

Travņikova plānos šogad ir starts Krievijas kausā, Krievijas rallija čempionātā (divas līdz trīs sacīkstes), Eiropas rallija čempionātā (divas sacīkstes), kā arī daži ralliji Baltijā.


Foto: Prospeed

''Komandu finansēju tāpēc, lai pats brauktu lieliskos apstākļos, kā arī lai citiem būtu iespēja tikt apkalpotiem lieliskā komandā. Rallijs ir tehnisks sporta veids, tāpēc šajā rādītājā Aivis 2013.gada sezonā pierādīja, ka, neuzvarot nevienā rallijā, viņš var kļūt par čempionu. Protams, ātruma ziņā viņš dažiem piekāpās, taču viņš ir superuzticams. Seši starti, seši finiši punktos un neviena izstāšanās tehnisku problēmu dēļ. Tas runā par daudz ko.''

Komandai jau šobrīd plāni esot lieli. Neskaitot jau pieminētās sacīkstes, komanda ir gatava apkalpot sportistus gan Eiropas rallijos, gan arī pasaules posmos. Egle atzīst, ka šobrīd Prospeed komandai ir viss nepieciešamais.


Komandas servisa automašīnas. Foto: Prospeed

''Mūsu komandai ir laba pieredze startēšanai Eiropas līmenī, kā arī visai tehnikai ir augsts līmenis. Mums ir trīs tehniskā atbalsta automašīnas – Volkswagen T5, Mercedes Vario un lielais Volvo, kas ir bijušās F1 komandas Marussia motormāja. Tāpat vēl ir arī divas piekabes, tāpēc uz sacīkstēm varam nogādāt trīs mašīnas. Šobrīd komandā ir septiņi mehāniķi, menedžeris, kā arī uz visām sacīkstēm līdzi braukšu es,'' turpina Egle.

Šobrīd komandā īrei sagatavotas divas automašīnas – Mitsubishi Evo IX (R4 klase) un Evo VIII. Tāpat šobrīd tiek būvēts Evo X. Vēl komandas rīcībā ir divas Evo automašīnas, kas paredzētas rallijkrosam un dragreisam.


Prospeed automašīnas dragreisā. Foto: Valdis Zāgeuss, Go4speed

Sarunas nobeigumā Travņikovs atklāja, ka, īrējot viņa komandas automašīnas Baltijas rallijos, jārēķinās ar 45 – 50 eiro par vienu rallija kilometru, bet Krievijas rallijos par vienu kilometru jāmaksā no 50 – 55 eiro par sacīkšu kilometru. Mašīnas sagatavošana, piegādāšana un apkalpošana maksās apmēram no 2500 – 3500 eiro par posmu. Divu dienu testi Latvijā (ar ceļu noslēgšanu, laika ņemšanu, drošības personāla klātbūtni un mašīnas apkalpošanu) izmaksās apmēram 1500 eiro. Bez Egles pakalpojumiem par treneriem var arī strādāt Aleksejs Lukjaņuks, Andis Neikšāns vai Jari Ketomā.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png