profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Latvijā aizvadītas pirmās elektrokartingu čempionāta sacensības

Go4speed 02.05.2018 - 00:03 Latvijā aizvadītas pirmās elektrokartingu čempionāta sacensības
Foto: Mārtiņš Jankovskis / www.mbilde.lv

1.maijā pirmo reizi tika dots starts pirmajam elektrokartingu čempionātam pasaulē. Ar šīm sacensībām vēsture tika pārrakstīta, jo pirmais Tek jeb elektrokartingu klases posms veiksmīgi noslēdzās.

Kandavas Novada Domes kausa ietvaros uz starta stājās – MicroMax, MiniMax, Junior, Senior, DD2, DD2 Master, TeK (elektrokartingi) un Veterānu klases.

Svinīgajā sacensību atklāšanas ceremonijā dalībniekus, komandas un līdzjutējus ar uzrunu sveica Satiksmes ministrs Uldis Augulis, Kandavas novada domes priekšsēdētāja Inga Priede, LAF Kartinga komisijas priekšsēdētājs Valdis Brutāns, kā arī LMT Autosporta Akadēmijas priekšsēdētājs Dainars Dambergs. Visi kā viens atzīmēja šo nozīmīgo mirkli gan Latvijas autosportā, gan mūsu vārdu pasaules mērogā. Varam lepoties ne tikai ar izciliem sportistiem, bet arī ar nenovērtējamu izaugsmi tehnoloģiju un inovāciju jomā.

Pēc visu viesu uzrunām tika pārgriezta svinīgā sacensību atklāšanas lenta un goda apli trasē veica visi TeK klases pārstāvji ar elektrokartingu klases vēstnesi – talantīgo un pieredzējušo motorsportistu Mārtiņu Aleksandroviču priekšgalā!

Jāatzīmē, ka LMT Autosporta Akadēmijai ir izdevies radīt unikālu projektu ne vien Latvijā un Eiropā, bet arī pasaulē. Pēc pirmajiem startiem bija redzams, ka tehniku vislabāk sapratuši ir Saldus BJC komanda, kuras sportists jau pēc pirmajiem startiem bija pārliecinošs līderis. Pēc pirmajiem braucieniem bija redzams izbrīns kā skatītāju un līdzjutēju sejās, kā arī paši sportisti atzīmēja, ka kartingi patiešām ir ļoti klusi. Dažkārt pat tik klusi, ka nevarēja pamanīt, ka sāncensis pietuvojies un veiks apdzīšanas manevru.

Pēc pirmā oficiālā brauciena elektrokartingu klasē Mārtiņš Aleksandrovičs arī atzīmēja, ka ir nepierasti doties trasē ar tik klusu kartingu. ''Ir jācenšas brauc maksimāli precīzi, izvairoties no liekām kustībām, lai maksimāli taupītu elektroenerģiju baterijā, jo katra kļūda noņem jaudu, kas ir arī iemesls, kāpēc daudzi braucēji uz braucienu beigām kļuva lēnāki vai vispār palika trases malā,'' stāsta Mārtiņš.

Organizatori atzina, ka pēc piedzīvotajām cīņām trasē mūs sagaida patiesi aizraujošu sezonu. Daudzi braucēji šajā sezonā uz starta iziet nu jau citās klasēs, tāpēc interesanti vērot, kā daži no sportistiem jau pirmajos startos kļūst par jaunās klase līderiem.

Micro Max klase:
1. Alexander Skjeltens
2. Roberts Purmalis
3. Gustavs Akmens

Mini Max klase:
1. Nauris Danebergs
2. Kārlis Grava
3. Emīls Akmens

Junior klase:
1. Tomass Štolcermanis
2. Gustavs Māliņš
3. Dāvids Sniedze

Senior klase:
1. Lauris Laizāns
2. Rihards Golbergs
3. Kristaps Blite

DD2 klase:
1. Matvejs Makušins
2. Mārtiņš Steinerts
3. Krists Ziders

DD2 Master klase:
1. Iļja Aļoškins
2. Raivis Kirilovs
3. Ivars Uss

Tek klase:
1. Ričards Irbe
2. Arnis Dreimanis
3. Tomass Grīntāls

Veterānu klase:
1. Vladislavs Šlēgelmilhs
2. Normunds Grasbergs
3. Arnis Jurševskis

26.maijā, Madonas kartinga trasē, tika atklāta Pro-kart sezona un Latvijas Čempionāta ieskaite pārējām klasēm.

Informāciju sagatavoja:
Sabīne Leingarde
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png