profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Čempioni pozitīvi novērtē šī gada Latvijas dragreisa čempionātu

Go4speed 29.09.2011 - 22:36 Čempioni pozitīvi novērtē šī gada Latvijas dragreisa čempionātu
Foto: Aigars Tīdmanis/Go4speed

Septembra sākumā oficiāli noslēdzās Latvijas dragreisa čempionāta 2011. gada sezona, tādēļ tagad ar vēsu prātu var atskatīties uz paveikto un domāt par gaidāmo. Savās domās par aizgājušo sezonu un nākotnes plāniem ar portālu „Go4speed" dalījās četri čempioni - Edgars Eriņš, Artjoms Kočlamazašvili, Agris Biezais un Māris Ozoliņš.

Jāsāk ar skaitļiem, pēc kuriem parasti visvienkāršāk var izvērtēt to, vai sezona izdevusies. Visa gada  sacīkstēs piedalījās 72 unikāli piloti, kas ir par gandrīz 50% vairāk nekā 2010. gadā, kad uz starta izgāja 50 braucēji. Nemaz nerunājot par 2009. gadu, kurā piedalījās vien 39 piloti. Tāpat pirmo reizi visās četrās čempionāta klasēs bija vismaz astoņi dalībnieki ar gada licenzēm, kas visām klasēm nodrošināja čempionāta statusu.

Edgars Eriņš, Lotus Elise, PRO A klases čempions

„Esmu apmierināts, jo šī bija mana pirmā pilnā sezona. Sezonas sākumā domājām, ka laiki būs ap 8,3 sekundēm, bet sezonas beigās spējām nobraukt pat zem 8 sekundēm. Ņemot vērā, ka Lotus principā ir standarta auto ar TA, tad uzvara A klasē ir ļoti labs sniegums. Sīvākie konkurenti bija spēcīgi: Kuklis ar Mini, Soboņs ar zapiņu, arī Ciekals ar Hondu bija ātrs. Tomēr es daudz vinnēju uz stabili ātro starta reakciju, tāpat citiem bija tehniskas problēmas, kuras man par laimi nebija."

Par pašu čempionātu Eriņš saka, ka „paliels dalībnieku skaits ar līdzvērtīgiem favorītiem. A klasē trīs līdz četri auto brauca 0,3 sekunžu ietvaros, tādējādi veidojās spraigas cīņas. Patika arī starta egle, kura finālos ļāva braukt visiem dalībniekiem, un, protams, naudas balvas. Svarīgs bija pat ne to lielums, bet vienkārši to esamība". Uz nākamo sezonu plāni esot lieli, tomēr jāskatās, kurā klasē braukt. „Būs jācenšas aizstāvēt tituls, tomēr tādā gadījumā no sava rezultāta jānoņem vēl pussekunde. Centīsimies," tā sarunas noslēgumā 2011. gada PRO A klases čempions.


Foto: Go4speed

Artjoms Kočlamazašvili, BMW Z3, PRO B klases čempions

„Ja jau biju pirmais, tad jau apmierināts esmu. Tomēr rūgtums ir par to, ka viss tik viegli nāca un zaudēt varēju vienīgi pats kļūdoties. Šāda situācija nemudina arī uz uzlabojumiem, jo pēdējos divus gadus automašīnai praktiski neko neesmu darījis, tikai taisījis apkopes. Pirms tam gan septiņus gadus skrūvēju, tāpēc man tā cīņa ir asinīs. Jāsāk domāt ko citu, jo gribas lielāku konkurenci, tāpēc apsveru domu startēt kādā citā klasē. Varbūt arī tīri rezultāta pēc braukšu turpat, tad jau redzēs. No organizācijas puses viss bija ideāli, nekādu pārmetumu nav."



Foto: Go4speed

Agris Biezais, BMW 3. sērija (E30), PRO C klases čempions

„Patiesībā neesmu apmierināts ar šo gadu, jo mērķis bija uzvarēt PRO B klasē. Par to, ka esmu ticis pie titula PRO C klasē, man jāpateicas veiksmei, jo spēcīgākiem pilotiem bija problēmas ar tehniku. Jāatzīst gan, ka pats nebiju šogad uz visiem 100% un pieļāvu kļūdas. Uz nākamo gadu plāni ir, bet vai tie izdosies atkarīgs no laika un finansēm. Protams, ka nepieciešams kas jaudīgāks, lai turpinātos izaugsme." Par šī gada čempionātu Agris atzīst, ka „viss progresē. Dalībnieku skaits aug, organizācijas līmenis arī augstāks un tas priecē".


Foto:Rihards Baumanis/Go4speed

Māris Ozoliņš, Mitsubishi Lancer Evo 9, PRO D klases čempions

„Neraugoties uz tehniskām likstām, izdevās tas tituls. Tas gan tādēļ, ka galveno konkurentu - Normundu Lāci - arī vajāja tehniskas problēmas, tādējādi uzvarēja nevis ātrākais bet gan tas, kuram stabilāks sniegums. Viens no sezonas mērķiem gan neizdevās - gribēju labot savu personīgo rekordu 402 metros, tomēr pirmajā reizē salūza auto, bet otrajā uznāca lietus. Žēl vienīgi, ka Ilmārs (red. piez. Zausajevs) nestartēja visas sezonas garumā, būtu bijusi interesanta cīņa."

Turpinot Māris saka, ka „kā braucējam patika gan organizācija, gan tiesneši, kuri uzlabojuši savu sniegumu. Palielinājies arī braucēju skaits, tādēļ man kā LAF šosejas komisijas dragreisa darbagrupas vadītājam ir interese turpināt attīstīt šo pasākumu. Pats uz nākamo gadu plānoju savest kārtībā transmisiju, lai nebūtu jācīnās ar šī gada defektiem. Tāpat arī būs jāpieķeras dzinējam, jo izskatās, ka tas pēdējā posmā atteica savu darbību".


Foto: Rihards Baumanis/Go4speed

Portāls „Go4speed" novēl visiem dragreisa čempioniem ražīgi pārziemot bargo Latvijas ziemu un nākamajā gadā sparīgi cīnīties par titula aizstāvēšanu!

Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png