profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Bakeruds: Stūres griešana mikroautobusā un brauciens ar žigulīti bija kā sāpes pēcpusē

Go4speed 12.09.2019 - 23:23 Bakeruds: Stūres griešana mikroautobusā un brauciens ar žigulīti bija kā sāpes pēcpusē
Foto: Raimonds Volonts

Ceturtdien Biķernieku trasē norisinājās Ferratum Challange sacensības, kurā piedalījās Jānis Baumanis un pasaules rallijkrosa čempionāta līderis Andreas Bakeruds. Sportistiem vajadzēja veikt trīs uzdevumus – brauciens ar elektrokartingu, brauciens ar mikroautobusu Latvija (pa ceļam ir jāuzņem trīs pasažieri, kuri pēdējos metros stumj mikroautobusu) un brauciens apkārt konusiem ar žigulīti, kuram stūre griežas uz vienu pusi, bet riteņi – uz otru. Uzvaru ar 2:1 svinēja Baumanis.

''Vienmēr, kad Jānis mani aicina uz tādiem pasākumiem, es saku jā, lai arī neko nezināju, kas būs jādara. Redzēju, ka būs elektrokartingi, mikroautobusi Latvija un Žīgulis, kuram, kā izrādās, stūre griežās uz vienu pusi, bet riteņi uz otru. Bija jautri izbraukt ar šiem auto. Ja braukšana ar mikroautobusu bija jautra, tad brauciens ar žigulīti bija kā sāpes pēcpusē (smejas). Bet kopumā viss bija ļoti labi. Kas bija visaizraujošākais? Braukšana ar mikroautobusu, jo līkumos ļoti daudz reizes vajadzēja griezt stūri, it sevišķi šajos pēc starta pirmajos divos līkumos. Tās bija sāpes pēcpusē, lai to paveiktu (smejas). Bija jautri, jo visu uzdevumu laikā smējos. Ir patīkami izmēģināt savādākus transportlīdzekļus. Lieliski iespaidi par šo dienu,'' tā pēc pasākuma teica Andreass Bakeruds.


Foto: Raimonds Volonts

Jautāts par šo posmu, Bakeruds atklāja, ka šajā trasē viņš nav bijis ātrs. "Nekad šeit neesmu bijis ļoti ātrs, tātad, lai sasniegtu labu rezultātu, man pašam jānostartē ļoti labi. Esmu sev paņēmis līdzi Matiasu Ekstromu, kurš pērn šeit bija otrais, ceru, ka kopā panāksim, lai es trasi saprastu mazliet labāk," raksta portāls Sportacentrs.com, atsaucoties uz Bakeruda teikto žurnālistiem. Lai arī sola lietu sacensību laikā, Bakerudu tas nebiedē. "Esmu no Norvēģijas rietumkrasta, no pilsētas, kurā vienmēr līst. Esmu lietus pārbaudīts un man ir kājas kā Donaldam Dakam. Tādos apstākļos man vajadzētu klāties labi."
"Būt čempionāta kopvērtējuma līderim ir patīkami. Neesmu bijis kopvērtējuma vadībā kopš 2014. gada maija vai jūnija, kad mani apsteidza Reinis. Pagājuši daudzi gadi, bijuši daudz sviedru un asaras, bet vēl palikušas divas smagas sacensības. Šī, iespējams, būs izšķirošā trase," Bakeruds stāsta par savu cīņu čempionāta kopvērtējumā.

Bakeruds pazīstams ar to, ka viņam ir karstasinīgākie un aktīvākie fani pasaules čempionātā. "Būs ap 60 "Bakkerud BLUE" cilvēkiem. Šogad skaits ir nedaudz mazāks, jo es ļoti vēlu uzzināju, ka braukšu. Ierasti visi lidojumi tiek rezervēti ļoti ilgu laiku iepriekš, bet šoreiz to nedarījām, jo neizskatījās, ka aizvadīšu sezonu. 200 fani mani vienoti atbalstīs Bergenā, bet ap 60 būs šeit."


Foto: No sportista privātā arhīva

"Rīga ir viena no labākajām vietām, kur braucam. Šī ir lieliska vieta, kur atvest partnerus, sponsorus un fanus," norvēģis pauda cerību, ka Latvijas posms pasaules čempionāta kalendārā būs arī turpmāk, kaut šobrīd tas neizskatās daudzsološi. "2016. gadā atbraucām 250 cilvēki uz četrām dienām. Domāju, ka tas ir lieliski arī Rīgai - čārtera lidojums, pilna viesnīca, brokastis, pusdienas, vakariņas un litriem alkohola. Ir viegli atlidot uz un no šejienes, domāju, ka Rīgai ir liels ieguvums, kad atbrauc tik daudz cilvēku no visas pasaules."


Foto: Raimonds Volonts

Jautāts par šo sezonu, kad vēl nebija zināmi sportista plāni, Bakeruds atklāj, ka šis gads nav bijis viegls. "Bijis ļoti smags gads. Bija tik daudz darba, lai martā, kad visi uzņēmumi savus plānus jau ir izlēmuši, savāktu budžetu. Es iesaistīju visus, arī savu mammu un tēti, atvainojos par to, bet viņi strādāja ļoti smagi un mēs spējām tikt pie 72 vietējiem sponsoriem, kā arī bija vairāki lielie sponsori. Esmu ļoti priecīgs par lielo atbalstu no Norvēģijas," stāsta sportists. "Tagad es pats rezervēju lidojumus, domāju par naudas ekonomēšanu, uzlīmēm uz mašīnas un citām lietām. No 50 cilvēku komandas esam pārgājuši uz deviņiem, no desmit miljonu budžeta uz 1,5 miljoniem. Tās ir lielas pārmaiņas. Ja iepriekš visi strādāja uz 95%, tagad nepieciešams strādāt uz 200%. Esmu iemācījies ļoti daudz."
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png