profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

'Dzintara Aplis' otrais posms Pērnavā pulcēs vēl vairāk dalībnieku

Kārlis Ozoliņš 28.05.2015 - 17:09 'Dzintara Aplis' otrais posms Pērnavā pulcēs vēl vairāk dalībnieku
Foto: Valdis Zāgeuss / Go4Speed

Svētdien Pērnavas trasē “auto24ring” norisināsies “Dzintara Aplis” otrās sacīkstes, pulcējot 16 Volgas, 20 VAZ automašīnas un vairākas formulas. Lai gan pirmajās sacīkstēs vairākus braucējus piemeklēja tehniskas problēmas, visi ir gatavi otrajam posmam un stāsies uz tā starta.

Pirmās sacīkstes visneveiksmīgāk aizvadīja Jānis Tomsons, Ivars Janeks un Harijs Blicavs, kuru vecās Volgas piemeklēja tehniskas problēmas, dēļ kurām sacīkstes neizdevās nobraukt līdz galam. ''Visu ziemu tehnika tika būvēta un regulēta, taču, kā tā uzvedīsies trasē, nevienam nekad nav pavisam skaidrs! Pozitīvi un šīm sacīkstēm raksturīgi ir tas, ka pa šīm, starp posmiem esošajām divām nedēļām, visiem trīs sportistiem ir izdevies automašīnas salabot un stāties uz otrā posma starta,” pirms otrā posma izteicās pirmā brauciena 4. vietas ieguvējs Volgu klasē Normunds Bērziņš.

''Volga ir tehnika starp traktoru un automašīnu [smejas], kas var pievilt jebkurā brīdī, tāpēc tas ir īsts entuziastu sports, kur neviens nenolaiž rokas un turpina cīnīties. Braukt ar šo veco tehniku sacīkstēs ir traka ideja, jābūt īstam entuziastam, kā arī nobraukt sacīkstes līdz galam jau ir puse no uzvaras. Fakts, ka ar šīm automašīnām joprojām tiek braukts, ir patiešām apsveicams un mēs ceram, ka nākotnē pievienosies vairāk jaunu braucēju!” par sacīkstēm stāsta Normunds.


Foto: Valdis Zāgeuss / Go4Speed

VAZ automašīnu klasē ķibeles nepiemeklēja tik daudz sportistus kā Volgās. Neveiksmīgākas sacīkstes izrādījās pagājušā gada “1300” klases otrās vietas ieguvējam Aivaram Laipniekam, kuram pēc kvalifikācijas braucieniem radās problēmas ar motoru, kas liedza aizvadīt sekojošās sacīkstes. Arī Laipniekam izdevies automašīnu sagatavot otrajam posmam un viņš būs redzams uz “auto24ring” trases starta.

''Pirmās sacīkstes bija kā iesildīšanās jaunajai sezonai. Ir daudz jaunpienācēju, kas liecina, ka VAZ automašīnu skaits sezonas gaitā varētu pieaugt no 20 uz 30. “1600” klasē visi ir nostabilizējušies, spēki ir izlīdzinājušies un visi cīnās ciešāk, kas ir vēl aizraujošāk un patīkamāk. Pērnavas trase ir vienkāršāka un drošāka, salīdzinot ar Biķernieku trasi, dēļ ne tik lieliem ātrumiem un pārskatāmiem, gariem līkumiem, taču segums ir riepām draudzīgāks,” par VAZ klasi un Pērnavas trasi stāsta Aivars Laipnieks.

Interesantākas sacīkstes kā skatītājiem, tā arī sportistiem padara jaunās regulācijas tehniskajos noteikumos – šogad “1300” klases VAZ automašīnas ir atļauts atvieglināt par 50 kilogramiem, kas dod papildus jaudu uz automašīnas svaru, līdz ar to sīvāku cīņu ar “1600” klasi. Arī pirmajās sacīkstēs pierādījās tas, ka starp šīm klasēm ir ļoti liela konkurence, kad labāko kvalifikācijas laiku uzstādīja “1300” klases braucējs Mārtiņš Lagzdiņš.

Otrais “Dzintara Apļa” posms, tāpat kā pirmais un trešais, norisināsies Pērnavā, nemainot trases konfigurāciju. Tā kā daudzi braucēji ir pārbaudījuši savas automašīnas pirmajās sacīkstēs, otrais posms būs vēl spraigāks un aizraujošāks.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png