profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

"Stiga Trophy 2011": dubļos noslīcināts auto un spraiga cīņa

Go4speed 09.05.2011 - 23:21 "Stiga Trophy 2011": dubļos noslīcināts auto un spraiga cīņa
Andris Jermuts, 4x4 klubs


Aizvadītajā nedēļas nogalē Alūksnes pusē, Trapenē, norisinājās otrais Latijas Trofi Reidu čempionāta posms „Stiga trophy 2011". Divu dienu garumā sacensību dalībnieki brauca pa dubļiem un bezceļiem un notika spraiga cīņa par godalotajām vietām, portālu „Go4speed" informēja 4x4 klubā.

Pirmais ziaicinājums sacensību dalībniekiem bija orientēšanās zona (OZ) - dalībniekiem apvidū bija jāatrod organizatoru noteiktie kontrolpunkti un pie tiem jānofotografējas. Laika norma punktu meklēšanai bija 6 stundas. Šajā laikā sportistiem bija jāsameklē pēc iespējas vairāk kontrolpunktu.

OZ zona bija izvietota teritorijā, kas sagādāja daudz un dažādus šķēršļus. Vispirms dalībnieki brauca pa upes gravu, kur bija stāvi krasti un bieži jāizmanto laipas. Nākamie punkti atradās aizaugušās palienas plāvās, kur bieži nācās izmantot enkurus, lai būtu pret ko vinčoties. Tāpat šajās pļavās atsevišķi punkti prasīja sadarbību sportistu starpā, jo punki bija jāņem kopā pa divām mašīnām, lai spētu pēc tam no kontrolpunkta tik prom. Par šo punktu grūtības pakāpi liecina arī tas, ka šajās palienas pļavās no sacensībām izstājās viens no TR3 ieskaites sportistiem, jo auto tika noslīcināts ūdenī.

Pēc orientēšanās zonas finiša, dalībniekiem bija dots atpūtas brīdis, pēc kura bija jāstājas uz Triāla starta.  Pēc Triāla sekoja brauciens ar Leģendas palīdzību, kas veda caur krūmiem aizaugušām pļavām, mežiem un citām bezceļu braucējiem patīkamām vietām.

Svētdien sportisti pulcējas uz pēdējo sacīkšu disciplīnu - Dubļu apļiem. Paralēli apļus brauca gan sporta mašīnas, gan Dubļu Ērgļa ieskaites braucēji. Vienlaicīgi startējot vairākām automašīnām, skatītājiem bija lieliska iespēja redzēt sportistu cīņu riteni pie riteņa, kad visas automašīnas centās iebraukt šaurā līkumā, kas sekoja plašajai starta taisnei. Aplī bija jābrauc gan pa purvu, gan pa upi, gan pa mežu starp kokiem, gan jāvinčojas stāvos kāpumos. Ar katru paveikto apli, trase kļuva arvien smagāka, tādā veidā prasot no ekipāžas īpašu meistarību, lai izvēlētos pareizāko trajektoriju.

Pēc divu dienu spraigām cīņām, TR1 ieskaitē zelts aizceļoja uz Igauniju (Rene Derrik, Suzuki Samurai), kaut arī to visiem spēkiem centās nepieļaut otrās vietas ieguvējs Sergejs Žabins (Suzuku Jimny). Trešais TR1 ieskaitē Guntis Lukševics.

TR3 sportistu vidū labākie Vladislavs Bergmanis, Dmitrijs Savickis. Aiz viņiem Igauņi Tarvo Klaasmaae, Ivar Paks. Bet Nomunds Bačinskis, Viktors Pahomovs ierindojās trešajā vietā.

Visplašāk pārstāvētajā OPEN ieskaitē cīņas spraigums visaugstākajā līmenī. Savas gaitas bezceļa sacīkstēs atsācis vecmeistars Arnis Namajuns, bet līdz startam diemžēl netika Ints Freibergs. Divu dienu duelis mežā notika starp Mizgas un Siliņa ekipāžam, taču pirmo vietu izcīnīja Aigars Mizga, Alvis Reinšmits. Otrais Jānis Siliņš, trešais Ivars Roze.

Dubļu Ērgļa sacensībās augstākos rezultātus izcīnīja Andris Vilde, Guntars Tomonovičš un Vadims Seleckis, Jurģis Rietums.

Nākamais Latvijas Trofi Reida čempionāta posms norisināsies Rugājos no 24. līdz 26. jūnijam.

Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png